Baby Hello Kitty

♥ En riktig mysdag

Hejsan Svejsan allihopa :love:
Jag hoppas att ni hade en toppenfin & mysig dag igår!!
Här regnade det nästan konstant hela dagen, men jag hade
en super mysig och härlig dag innomhus så det gör inte så mkt att det
regnade ute igår :)
Jag skrev ju på morgonen att jag skulle ligga och chilla i soffan hela dagen,
men så blev det ju förstås inte ...hihihi !! :)
Fixade iordning mitt vin på flaskor igår, och måste ju säga att jag
är riktigt nöjd med resultatet av vinet. Det smakar helt ok !!
Känner mig riktigt duktig, att ha fixat ett sånt gott vin första gången
jag gjorde det helt själv..."klapp på axeln på mig"  ;)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Karro & Douglas kom förbi på em och fikade :love:
Karro hade med sig sockerkaka som hon hade bakat, så den
mumsade vi på och självklart en kopp kaffe till kakan blev det oxå!!
Riktig go-fika :D
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Även söta vännen Bella & lilla Flisan kom förbi en stund på em på en fika.
Jättekul och mysigt förstås :love: Douglas blev så glad när Flisan kom, den
lille tjejtjusaren. Han stod och kramade Flisan en lång stund :love:
Det såg sååååå gulligt ut !! :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Sen lekte Flisan en stund med Douglas, och han tyckte att det var
så kul. Strax innan fyra tiden åkte Bella & Flisan iväg, Bella skulle till jobbet
och Flisan till nattis. Karro & Douglas gick oxå hemåt strax efter att Bella &
Flisan hade åkt. Douglas var så söt när han vinkade "Hej Då " till mig,
i sina små gummistövlar och sin regnjacka :love:
Mormor´s lille älsklingskille !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Min älskling skrev detta på facebook  igår kväll..så söt han är då !! :love:
"1 års Jubelium med Mimmi igår,vad tiden går fort när man är kär ♥ ♥ ♥ ♥ ♥"
Det var många som "GILLA" hans staus och han fick en hel del kommentarer
oxå. Vi brukar ju skoja om att det aldrig är någon som gillar när han
skriver ngt på Facebook...hihihi !! Men det han skrev igår var visst poppis iaf :D
Pratade med honom en stund i telefonen på kvällen igår oxå :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
På kvällen kom Alex & Anton förbi en stund och vi spelade lite Chicago.
Det var kul, och dem gick hemåt strax efter kl 2 på morgonen .
~ ~ ~ ~ ~ ~
I dag är det redan Torsdag, denna veckan har gått så fort tycker jag.
På lördag kommer Älsklingen hem :love: , och på Söndag kommer
goa´vännerna Taru & Tommy med sin dotter Linnéa och hälsar på oss :love:
Det ser jag verkligen fram emot, det ska bli så kul att träffa dem igen.
Det var ju några år sedan vi sågs sist. Dem stannar över natten och åker
vidare på Måndag igen.
Fick ett brev + massor av små paket av Taru med posten igår :)
Blev så GLAD, titta vad mkt fint jag fick denna gång igen !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Ett sött litet hjärta som man sätter på ljus fick jag oxå
~ ~ ~ ~ ~ ~
I dag skiner solen, och jag hoppas på en fin dag med massor av solsken.
Önskar er alla söta läsare & vänner en underbar dag !!
Ta vara på dagen & Njut av livet :love:
Ha det BÄST !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Mystjejen

Grattis söta till ert 1 års jubileum <3

Så söta barnen är på fotot riktigt gosigt;)



Vilka underbara saker du fick av din vän

Kramar <3

2011-08-16 @ 20:15:15
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar