Baby Hello Kitty

♥ En fin & härlig söndag !!!

Hello alla mina kära läsare & vänner :love:
Hoppas att ni har haft en underbar söndag !!
Här har det varit en härlig & jättemysig dag :love:
I morse gick jag som vanligt upp strax efter kl 6, som alltid
blev det först en liten mys stund med morgonkaffet & datorn :)
Strax efter kl 8 satte jag igång och bakade.
Jag bakade morotskaka, cupcakes och en Citon & Lime paj.
Vid 10 tiden ringde Anna och berättade att hon var på väg, och att
hon skulle anlända till mig vid halv ett tiden :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Jag fixade och donade lite här hemma, och vid 11:30 kom Karro
& Douglas förbi. Och Dogge åt lite lunch här :)
Strax efter tolv tiden kom Izza oxå .
~ ~ ~ ~ ~ ~
Lille busiga killen
~ ~ ~ ~ ~ ~
Vid halv ett kom Anna & hennes man hit :)
Anna satte igång och plockade fram de saker hon skulle ha på visningen,
hon gjorde det så fint i mitt vardagsrum :love:
När alla gäster hade kommit började Anna med visningen.
Och sen fick alla titta i katalogen och beställa de dem ville ha !!!
När alla var färdiga med det, var det dax för lite go-fika :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Go-fika
~ ~ ~ ~ ~ ~
Cissi hade bakat kladdmuffins som hon hade med sig. Tack Cissi !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
Alla tyckte mkt om Citron & Lime pajen som jag hade bakat, och det
är ett recept som jag hittat hos min fina bloggvän Maria.
Tack för det tipset vännen !!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
När visningen var över och gästerna började dra sig hemåt,
fick Anna sätta sig och pusta ut och fika litegrann, även hennes man
tog en kopp kaffe och en bit paj :)
Måste ju bara säga att det var så jätte kul att få träffa Anna & hennes man.
Otroligt ♥-liga, trevliga , fina och mysiga människor :love:
Första gången vi träffades, men det var så lätt att prata med dem !!!
Verkligen jättegoa´båda två :)
Tack snälla söta Anna för att du ville komma hit och ha en
"Living & Room"visning. Det var jätte trevligt !!!
Och Vi ses ju snart igen , när du ska ha en visning hos min dotter :D
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Mia & Nova var här på visningen, och Nova ville stanna kvar här hos mig
en stund när Mia skulle åka hem, så det fick hon ju förstås göra :)
Mia kom tbx efter någon timme, och tog en kaffe och pratade lite innan
hon & Nova åkte hem. Mia är så go´ & rar, och jag är så glad att hon och jag kommer
så bra överens. De värmer i hjärtat att hon vill komma hit, ta en fika & prata
även om hennes pappa inte är hemma. Det gör mig så glad !!!  :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Majsan ligger och softar på soffan
~ ~ ~ ~ ~ ~
Jag ska nog ta och göra som Majsan nu , krypa upp i soffan och
mysa och bara ta det lungt :)
Önskar er alla en fortsatt fin & mysig söndagskväll :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Cilla

Vad duktig du är! Går du upp så tidigt varje dag!!=O Herregud,jag ligger och sover så länge jag kan,och drar benen ur sängen,haha! Helgerna går jag nog upp vid 11 =DD



Sv:Ja,tack! Såg det förut och nu ska jag leta upp en stor kartong och packa den väl =D

Kram

2011-08-21 @ 20:18:08
  URL: http://cillapilla.devote.se/
☆Fru Eriksson

Oooooo,va mysigt & såå roligt med Living and Room visning :)

Det är ju otroligt vackra saker...Waooo vilka fina foto & såå gôtt det ser ut...Tar en kaka innan jag går ut thihi

/Kraaaaaaaaaam pårej go du!

2011-08-21 @ 21:49:20
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Loppan

Mmm...så mycket goda kakor :-)

Kul med visning. Länge sedan jag var iväg på det, men förr gick jag mycket. På alla möjliga visningar faktiskt. Skitroligt!



Tack för fina ord hos mig när allt känts jobbigt!



Kramar<3

2011-08-22 @ 08:41:23
  URL: http://loppanskrypin.wordpress.com/
TrollMorsan

Jaaa STORT TACK till dig! Vilket otroligt gott fika det var också! Ni var så fina och varma människor!! Tack så hjärtligt för att jag fick komma!! Och som du skriver så ses vi ju igen :) Mängder med varma kramar till er alla!!!

2011-08-22 @ 09:08:30
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Lisa

Hej hjärtat...Ringde dig hemmifrån igår men du var inte hemma. Får testa en annan gång . Nu är det Norge ett tag. Men så mysigt ni har haft de då och vilket gofika. Ha de så bäst nu och kul att ha dig på FB...



Kramar Lisa

2011-08-22 @ 13:57:13
  URL: http://frelugan.blogspot.com
Mystjejen

Wow såg ut som en toppendag åååååå KAKOR!!!! MUMS hehe ;)

Så kul med en visning hoppas du fann massor av spännande saker kramar goa du <3

2011-08-22 @ 15:25:08
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar