Baby Hello Kitty

♥ Onsdagskväll

Hejsan Svejsan alla mina söta läsare & vänner :love:
Onsdagskväll och här sitter jag framför datorn och chillar en stund,
idag har det varit fullt upp igen !!! :)
På fm städade & fixade jag lite här hemma. Jerre kom hit strax efter
elva. Han hade varit på vårdcentralen och fått en remiss till akuten
i Karlstad. Så han undrade om jag hade lust att skjutsa honom dit !!
Självklart gjorde jag det , men eftersom jag hade lovat Karro
att hämta Dogge på dagis vid halv ett, så kunde vi inte åka förren efter
jag hämtat honom där. Så Jerre följde med och hämtade Dogge på dagis
vid halv ett, sen körde vi upp och lämnade Lill-Prinsen hos Josey.
Efter det drog vi iväg mot Karlstad.
Vi fick sitta på akuten i ca 3 timmar innan vi kunde åka därifrån.
Jerre lämnade lite blodprover och pratade med en läkare, men ska tbx dit
i morgon på röntgen. Så det blir en roadtrip till Karlstad i morgon med !!
Innan vi åkte hem från Karlstad idag var vi förstås förbi "Donken" och käkade:)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Vi kom hem strax efter kl 17:00, och strax innan kl 6  gick jag hem till Karro
och hämtade Dogge. Karro hade ju fotbollsträning nu ikväll ,
så Mormor passade Lill-Prinsen :love:
Tog en promenad ner till byn och handlade lite,
sen gick jag & Dogge hem till huset.
Lukke & Jerre satt och spelade DS, och jag & Dogge lekte & busade lite.
Karro kom strax innan halv nio och hämtade Dogge, då var han
jätte trött... Mormor´s lille Älsklingskille :love:
~ ~ ~ ~ ~ ~
Dogge plockar leksaker ur sin leksaks-korg
~ ~ ~ ~ ~ ~
Snart läggdax här , så jag vill önska er alla en riktigt
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Natti Natti Kraaam vännen.....

2011-08-24 @ 22:36:52
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
maria

Hoppas allt är bra med Jerre...Din Dogge är bedårande som alltid :)



Ha en fin dag <3

Kram

2011-08-25 @ 06:45:58
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Anonym

Hej mimsan...Hoppas det går bra med Jerre och att det inte är nåt allvarligt. Han är ju för söt din gofis. Har inte varit på Donken sen förra sommaren då barnen samlade på glasen du vet. Blev såååååå less så jag vill inte se en donk på ett tag.

Här är regn så det fräser stuprören och idag ska vi ut på shopping. Ha de bäst nu gumman..



Kram Lisa

2011-08-25 @ 12:23:31
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar