Baby Hello Kitty

♥ Söndag

Heeeeej alla mina kära läsare & vänner :love:
Hoppas att allt är bra med er , och att ni har haft en toppen fin
helg. Det är redan söndagskväll, och denna helgen har verkligen gått
fort tycker jag !! Har ju haft fullt upp ;)
Här på bloggen har det varit dålig uppdatering, har ju inte bloggat sen igår
morse. Men nu har jag satt mig här framför datorn, och tänkte ta
och berätta lite om gårdagen och även dagen som gått :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
I går blev det en heldag med mitt älskade barnbarn , och det gick
jättebra. Douglas var glad och jätte snäll med sin mormor hela dagen :love:
Han vaknade strax efter kl 8 , och när jag hörde att han vaknat gick jag
in i hans rum försiktigt. Då stod han vid sängkanten, när han såg mig fick jag
ett stort leende, och sen sträckte han armarna emot mig.
Mormor´s hjärta smälte :love:
När han hade fått frukost , och blivit påklädd tog vi en promenad hem till huset.
Där lekte vi och busade en stund, sen fick Douglas lite yougurt & banan innan vi
gick ut på en promenad. Det blev en promenad ner till byn en sväng till ICA oxå.
~ ~ ~ ~ ~ ~
Douglas har span på Maja
En busig liten Douglas
Sitter ner en stund och läser i sin bok
Mormor´s lille älsklingskille
Granny Loves U
Mormor´s ljuslyktor är roliga att leka med..... fast att man inte får
~ ~ ~ ~ ~ ~
Douglas blev lite trött på ögat när vi var ute och promenerade , så han
somnade så sött i sin vagn. Han sov i ca 2 timmar,
det var ju bra då behövde jag inte gå hem och lägga honom :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
En utslagen hjälte
~ ~ ~ ~ ~ ~
När han vaknade fick han lite mat , och sen gick vi ner till byn och träffade
min goa´vän Bella. Där blev det en trevlig och mysig liten
fika stund på Caféhuset :love:
Det var klädesstånd på torget igår, så jag och Bella gick dit efter att vi hade
fikat färdigt, och kikade lite. Vi hittade dessa söta linnen, så vi slog till och köpte
ett varsitt sådant , men i olika färger :) Tycker att det var så fint, och det
passar ju även att ha till jeans , när hösten kommer !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Efter att vi hade shopppat på torget, skulle Bella tbx till jobbet och jag & Douglas
gick hem till Fille. Men han var inte hemma när vi kom , han satt på "La Strada" med
Alex, Balogi, Emelie & lilla Mathilda. Så jag och Douglas gick dit och höll
dem sällskap en stund , medan dem åt färdigt sin mat :)
Sen gick vi allihopa hem till Fille en stund. Douglas och Mathilda lekte lite!!
Efter en stund kom det några kompisar till Fille dit, så jag & Douglas gick hemåt.
När vi kom hem till Karro & Douglas lgh , fick Douglas bada.
Han GILLERT jättemkt, fick knappt upp honom ur badet sen ;)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Dogge badar
Söööötast !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
När jag släppte ut vattnet, så ville han till slut gå upp....hihihi !!
Efter badet var det dax för lite kvällsvälling
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Och sen var det sängdax för lill-prinsen. Han var trött på ögat efter en
heldag med sin Mormor ;)
Han somnade bums när jag la honom i hans säng...lilla hjärtat :love:
När Douglas hade somnat roade jag mig med lite korsord i en tidning,
och sen satt jag och halvsov framför tv´n tills Karro kom hem ;)
Karro kom hem vid 03:15, och då promenerade jag hemåt och kröp
ner i min säng, och somnade på en gång när jag la huvudet på kudden :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
I morse slog jag upp mina blå strax efter 8. Karro ringde mig vid
halv niotiden och pratade lite :)
När jag fått i mig några koppar kaffe på morgonen, så satte jag fart här
hemma och började möblera om lite ...hihihi ;)
Fick ju Fille´s soffa som han hade , när han flyttade nu i fredags, så jag
möblerade om i vardagsrummet och det blev jättebra om jag får säga det själv :)
Josey ska ju ha den soffan sen , men jag får ju ha den ett tag här iaf !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
På em kom Jerre hem från Rättvik, så han , jag , Karro & Douglas
åkte till ICA och handlade lite, och sen tbx till huset och lagade lite mat :)
När vi hade ätit gick Jerre hem till Fille. Jag, Karro & Douglas tog en liten
roadtrip till Kristinehamn till ICa Maxi.
På vägen hem gjorde vi en liten snabbvisit hemma hos Izza & Micke.
Fick en kopp kaffe, och Douglas sprang runt och busade & lekte hemma
hos dem en stund innan vi fortsatte hemåt.
Skjutsade hem Karro & Douglas , och sen åkte jag hem.
Har bara softat & plockat lite sen jag kom hem.
Fick låna några filmer av Izza & Micke när vi var där, så jag tänkte snart
ta och krypa upp i soffan och kolla på film innan det är läggdax :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
He en fortsatt mysig & fin kväll raringar :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
sofia

Var gärna med i dagens tävling på min blogg! Tipsa om ditt bästa youtubeklipp för att få din blogg länkad i ett inlägg.



Ha en bra dag! / Holgersson

2011-08-08 @ 14:45:10
  URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/
emilia

Var gärna med i veckans blogg hos mig :)

http://emiliaalouise.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html#comment

2011-08-08 @ 15:14:52
  URL: http://emiliaalouise.blogg.se/
Mystjejen

Så snyggt linne ;)

Han e så söt lille Douglas ett riktigt charmtroll

Kramar

2011-08-16 @ 20:23:52
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar