Baby Hello Kitty

♥ Tidig söndagsmorgon


I dag slog jag upp mina små blå före tuppen.
Vaknade vid halv 6 tiden , så då var det bara att
gå upp och göra iordning kaffe
 
Nu sitter jag här i min säng och myser med datorn,
har läst lite bloggar, kollat mailen och Fejjan såklart!!
Det blev inget bloggande för mig igår, det var en seg
dag igår. Vaknade vid halv tio tiden, gick upp och drack
kaffe och sen bäddade jag ner mig i sängen igen och låg
och kollade på tv. Gick upp strax efter kl ett igen.
Plockade och fixade iordning lite, sen kom Bella, Jerry
och Flisan förbi på en fika. Alltid lika trevligt :)
Fick ett par superfina gardiner av Bella , och även
några coola  trä masker att sätta upp på väggen.
Fick även se Bellas nya bil som hon köpte i förrgår.
En flaschig liten pärla !! :) 
Teddy tittade oxå förbi en snabbis igår.
Han var ute och körde, och kom bara in och pratade en stund.
Senare på em kom Izza, Micke och lilla Saga en stund.
Karro & Douglas kom på kvällen, och vi åt Spagetti
& Köttfärsås :P



Saga & Älsklingen spelar kort





Douglas




Resten av lördagskvällen blev lugn och mysig :love:
Jag, Älsklingen och Lukke la oss i soffan och kollade på tv
Det blev en ganska tidig kväll, vi gick och la oss för natten
redan vid elva.

Älsklingen har slutat röka, han har inte rökt på 6 dagar nu.
Duktig kille !!! Han är lite grinig och blir lite rastlös nu
när han slutat röka. Men jag tror att han fixar det.
Han har ju bestämt sig för att sluta, så det är klart att
han klarar det då !! Så nu är det väl dax för mig att sluta
röka snart oxå. Funderar på det, så får väl se om jag
bestämmer mig för att göra det eller inte ;)
Men om Älsklingen klarar det , så klarar jag oxå det !!!

Jag håller på att elda i pannan nu , så när vattnet är
varmt blir det en dusch. Sen blir det nog ett varv med
snabeldraken idag. Det behövs såg jag !!
Sen blir det nog en ganska lugn dag idag med,
ev. Söndagsmiddag med kidsen ikväll :)
Måste ta och såga lite pallar idag oxå, för i morgon
kommer Teddy och hämtar sågen som vi har lånat
av honom. Han behöver den när han ska iväg på
jobb på tisdag !!!

Önskar alla söta läsare en underbar Söndag !!
Ta vara på dagen, och var rädda om er



♥ Kärlek till alla ♥

Monika

Gomorron du morgonpigga ! Här blev det sovmorgon till 9,30, har väl inte hänt på år och dag !

Ha en fin söndag !

kram monika

2011-04-03 @ 10:06:03
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
Siolia

Man klarar allt om man vill :D Såklart du klarar att sluta röka :D pepp pepp!!!

2011-04-03 @ 11:41:50
  URL: http://siolia.se
V a n i l l a

Men att du orkade stiga upp så otroligt tidigt vännen... själv låg jag kvar i sängen några timmar till :)



Jag säger som "Siolia"... Klart du ska sluta röka du också nu när din "Älskling" har slutat röka.



Hoppas du får en fortsatt mysig söndag och att middagen blir toppen med barnen.



Kramis

2011-04-03 @ 16:55:30
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Mystjejen

Vad duktigt gjort av honom, kan han så kan du eller hur? Varför inte göra det tillsammans...det hade ni två turtorduvor klarat kramar fina <3

2011-04-03 @ 19:20:04
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar