Baby Hello Kitty

♥ Söndagsmys


alla söta läsare !!!

Hoppas att ni haft en skön och fin dag.
Här har det varit lungt idag, har passat Douglas en
stund på em medans Karro tvättade.
Tog en promenad till ICA och handlade lite.

Älsklingen har varit seg idag, så han har
legat på soffan och chillat hela dagen.
Så vi har inte sågat några pallar idag , som vi
tänkte göra. Vi får väl se om vi gör det i morgon ist,
innan vi måste lämna tbx sågen :)

Det blev ingen söndagsmiddag ikväll heller,
pratade med Josey och vi bestämde att vi tar det
nästa söndag ist. Lukke är och spelar pingis på
Elverket nu, men när han kommer hem ska jag
fixa till lite kvällsmat !!
Det blir ngt enkelt, korv och makaroner tror jag :P

Har satt upp alla trämaskerna jag fick av Bella nu, 
hängde dem i trappan upp till övervåningen.



Hängde även upp gardinerna som jag fick. 
Hängde upp dem i mitt sovrum .Det blev NICE :) 



Ha en fortsatt fin och mysig söndagskväll allihop !!

♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Så fint det blev med allt, alla maskerna och gardinerna var ju superfina Kramar <3

2011-04-03 @ 19:20:47
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar