Baby Hello Kitty

♥ Måndagsmorgon

Godmorgon solstrålar :love:



Ännu en början på en ny vecka,
Måndagsmorgon och solen skiner !!
Kollade väderprognosen och denna vecka ska det
visst bli soligt och varmt hela veckan. Underbart !! :love:
I LOVE IT !!!!

Hoppas att ni har sovit gott, och att ni vaknade pigga
och utvilade. Själv gick jag upp strax efter kl 6.
Kaffet var ju slut så jag tog mig en liten sväng med
cykeln till Statoil och köpte kaffe nu på morgonen :)
Det var en skön och härlig liten cykeltur !!!



Ha en underbar måndag alla söta läsare.
Hoppas att ni får mkt solsken hos er idag !!!
Ta vara på dagen & Njut av livet :love:


♥ Kärlek till alla ♥

Susann

Hejsan och god morron!

Va kul att du kikade in till mig.

Vilken fin sida du har här :D

Lägger till dig på Bloglovin, hoppas det är ok ?

Kram i massor och ha en underbar dag du åxå.

kram kram

2011-04-18 @ 08:09:54
  URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
V a n i l l a

Godmorgon min morgonpigga vän !



Här har vi påbörjat det härliga Påsklovet nu så jag kan inte påstå att aktiviteten har varit särskillt stor på morgonen här hemma... alla sover sött ännu :)



Strålande sol från en klarblå himmel är det idag igen... men tyvärr har vi en rejäl blåst så det är bara hoppas att vinden är från rätt håll och jag ändå kan sitta ute på altanen och njuta av den härliga solen. Jag ska gå ut och känna efter strax.



Ha en mysig måndag vännen med vad du än hittar på !



Kram Kram

2011-04-18 @ 09:34:39
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Bella

Go morron på dig med vännen <3 Hoppas att du får en strålande fin dag. Tycker vi ska ta en fika i solen senare? Kramar i massor

2011-04-18 @ 10:14:54
Åsa

Hej igen! Nu är jag tillbaka efter några dagars "semester" :) Härligt att se att även du har sol, så skönt, man blir på så bra humör :)

Hoppas du får en fin dag!

Kram

2011-04-18 @ 12:14:49
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
Mystjejen

Hej söta, så härligt det lät med en cykeltid på morgon kvisten:) ja här är sol idag minsann så härligt....kramar söta o ha en fin dag

2011-04-18 @ 14:59:31
  URL: http://Blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar