Baby Hello Kitty

♥ Långfredag

Heeeeej & Godmorgon alla mina söta läsare :love:

Hoppas att ni hade en fin dag igår, det hade jag.
På dagen blev det en fika på stan med Izza, Karro & Douglas.
Härligt solsken var det ,och göööör varmt i solen !! :)
På kvällen var jag & Älsklingen hos Fille.
Fille bjöd på mat, det blev pastagratäng.
Mycket gott var det :P
Senare när vi kom hem igen kom Mats,Marina och barnen
förbi en stund. Senare tittade även Mia & barnen förbi,
och Lina kom oxå en stund !!
Så alla Älsklingens barn var här igår, och det var jätte
trevligt och mysigt!! Dem är så goá allihopa !!! :)

Min kära vän Sweetie kom till stan igår , och hon messade
mig på kvällen och kom förbi och hämtade mig.
Vi gick hem till hennes vän där hon bor nu när hon är i stan.
Där var det lite folk, men inga okända. Visste ju vilka alla var.
Det blev en mkt trevlig och rolig kväll med öl, drinkar och en massa
prat och skratt :D  Gick hemåt vid halv ett tiden.


♥ Snygg bild på oss, och snygg frill jag har ...hahahahahaha !! ♥

I dag ska vi ses igen, och vi ska dra ner på stan och kolla på
MC kortegen som kommer här igenom stan.
Läs mer om det här ,för dem som e nyfikna :)

Solen skiner, fåglarna kvittrar och det kommer säkert ,att
bli en helt fantastisk dag idag. Det är ju FREEEEDAG :love:

Vill önska alla mina goa, rara, söta , fina läsare & vänner
en underbar och mysig dag i solskenet !!
Ta vara på dagen, var rädda om er, njut av livet
och glöm inte BIG SMILE & Be Happy !!!

♥ Kärlek till alla ♥

Åsa

Låter som en toppenkväll! Längtar också efter en utekväll med goa drinkar :)

Ha en bra dag vännen!

Kramar

2011-04-22 @ 09:08:43
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
Mystjejen

Lät som en toppen kväll och idag fy vilket härligt väder idag SOL SOL härligt:-) önskar dig en härlig helg och en GLAD PÅSK Kram fina <3

2011-04-22 @ 17:07:31
  URL: http://Blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar