Baby Hello Kitty

♥ Laddat om batterierna

Hej på er allihopa !!! :love:


Hoppas att ni haft en fin och härlig dag.
Här hos mig var morgonen var helt ok ,
men under dagen har jag känt mig trött och ledsen.
Mycket tankar och funderingar om allt möjligt.
Jag har lyssnat på musik , och skrivit en hel del idag.
Många tårar har det kommit oxå !!
Tog en heldag för mig själv idag
Kände att jag behövde det .Orkar inte vara glad,
possitiv och pigg hela tiden och orkar inte träffa folk
varje dag. Just idag var det en sådan dag !!!
Jag vet att jag behöver få vara själv ibland och ladda
om batterierna . Men ändå känner jag mig så dum och
elak när jag säger till mina barn att jag inte orkar träffas.
Förlåt , men jag behövde få vara själv idag !!!
Jag älskar er , och vi kan träffas imorgon igen
.
Kände mig trött och less idag ,och kände mig inte så
social och trevlig. Men imorgon är det en ny dag !!!
Då är batterierna laddade och jag tar nya tag , jag lovar !!!

Jag önskar alla fina läsare en fortsatt underbar
fredagskväll, med massor av mys !!!



♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Ja det finns sådana dagar oxå, de förstår säkert. Hoppas det blir en bättre dag imorgon. Kramar fina och sov gott:)

2011-04-01 @ 21:40:01
  URL: http://blogg.mystjejen.se
V a n i l l a

Självklart finns det sådana dagar även för mig och alla andra.



Och jag är helt övertygad om att dina nära och kära har full förståelse för att du vill vara själv en dag för att ladda batterierna och bara vara själv... för att sedan komma tillbaka följande dag full av glädje och energi.



Ha det bra !



Kram

2011-04-02 @ 00:18:30
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Mystjejen

Hoppas du har haft en mysig dag med dina nära och kära kramar fina <3

2011-04-02 @ 22:05:01
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar