Baby Hello Kitty

♥ I love the sun

Hej igen sötisar :love:



Nu har jag förflyttat mig ut i solskenet
med dator & Kaffekoppen.
Det blev en riktigt härlig solskensdag till slut iaf,
och då passar jag på att sitta ute och njuta förstås :)

 

För en stund sedan var Izza, Micke, Saga & Douglas
här en stund. Izza passar Douglas för att Karro är
i Kil och spelar fotbollsmatch idag.
Douglas sov i vagnen hela tiden medan dem var här,
Saga cyklade runt på sin cykel, och Älsklingen hängde på ;)





Nu har dem gått härifrån , för dem skulle åka och lämna Saga
hos sin mamma i Kristinehamn.
Jag fick iaf en STOR kram av lilla Saga innan dem gick.
Hon är för go´den lilla tjejen !! :love:



Nu ska jag fortsätta njuta av det härliga solskenet.
Ha det så gott alla bloggvänner
Hoppas att solen lyser på er oxå :)

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar