Baby Hello Kitty

♥ Härlig lördag

Godkväll mina söta läsare !! :love:



Hoppas att ni haft en superfin och mysig lördag,
med massor av solsken och glädje :)
Här har det varit fullt ös , som vanligt.
På fm kom Jerre hit och bytte däck på sin bil.
Micke, Izza och lilla Saga kom oxå hit och vi satt
ute i solskenet och fikade.



Karro och Douglas kom oxå förbi och satt ute med
oss i solskenet.



Självklart blev det en hel del fotograferinng ;)
Jag gillar ju att stå bakom kameran !!












Jag & Jerre tvättar bilen






Jerre myser med Maja ♥
 


Saga cyklar ♥








Mormor´s favvokille ♥

När alla gått hem gjorde jag iordning lite mat,
och efter att vi hade ätit gick  jag hem till Jerre
och han tatuerade mig :)
Det blev bara två små tatueringar idag, för han skulle iväg
hem till Fille nu ikväll och spela.
 Så vi ska fortsätta någon annan dag när han har mera tid !!

Nu fick vi besök av Mia och hennes kille, så jag ska ta
och vara lite social här nu. Kanske tittar in lite senare igen
innan det är sängdax :)

Ha en fortsatt mysig lördagskväll allihopa :love:

♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Vilka underbara bilder du har lagt upp. Tvätta bilen, ja det skulle jag oxå behövt, tar du min sen;) Så fint väder ni har haft, här har det varit mulet och regnigt tyvärr...trading men solen kommer kanske imon hoppas det. kramisar söta <3

2011-04-16 @ 21:23:13
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar