Baby Hello Kitty

♥ Härlig dag

Go´kväll alla mina söta läsare :love:

I dag har jag haft en helt underbar dag tsm med
nära och kära. Solsken, värme, skratt och mysigt
sällskap :)

På fm kom Bella och hämtade mig , och vi åkte till
ett litet fik i Persberg. Vi satt ute i solen och njöt av
solen och drack kaffe. Jättemysigt och härligt :love:


Bella njuter i solskenet

Strax innan ett tiden åkte vi tbx in mot stan, och hämtade
lilla Flisan på dagis. Sen åkte vi hem till huset.
Fixade iordning fika , och satte oss ute i trädgården.
Izza, Karro & Douglas kom oxå förbi, även Natta och Alex.
Så det blev en riktig trevlig och fin dag ute i solskenet.
Barnen hoppade studsmatta, spelade badminton och vi 
njöt och hade det jätte mysigt ute i solen och värmen :)


Flisan blåser såpbubblor


Flisan på studsmattan


Natta & Bella in action


Alex & Lukke spelar badminton


Douglas klättrade själv upp och satte sig i solstolen


Go´& Gla´, som alltid


Måste ju stå upp och kolla läget


Söta lilla Flisan


Izza solar


Douglas & Älsklingen

På kvällen promenerade jag, Älsklingen , Karro & Douglas
hem till Fille & Cissi och dem bjöd på mat.
Vi fick klyftpotatis, pannbiffrullader med skinka i, brunsås
& sallad till. Det var jättegott !!! :P


Douglas var så trött på ögat när vi gick hemåt nu ikväll

När vi kom hem igen kom Mia & Nova förbi en stund.
Även Izza, Micke och lilla Saga tittade in en snabbis nu ikväll :)
Snart dax att lägga omkull mig och kolla lite på tv innan
John Blund kommer :)
Ha en fortsatt fin kväll allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar