Baby Hello Kitty

♥ Godmorgon torsdag

Heeeeej alla mina söta läsare :love:



Nu är jag tbx igen , pigg och alert :)
I går blev det inget bloggande , hade en lugn & fin
dag tsm med Izza, Karro, Douglas, Josey Älsklingen och Lukke.
Soc var här på hembesök, och det gick som det brukar.
På em gick jag, Josey och Izza ner på stan en sväng.
Vi kom lite för sent för att se kungen & prinsen , men det
gjorde mej inte så mkt måste jag erkänna ;)
Josey bjöd på fika på Caféhuset, kaffe & smörgåstårta.
Det var supergott !!!
Det var underbart väder på em, soligt och varmt. Härligt !!!



I morse vaknade jag strax efter kl 5, så då gick jag upp
och fixade min älskade morgon kopp med kaffe .
Har läst lite bloggar nu på morgonen, kollat mailen, och även
kikat in på Fejjan förstås.
Älsklingen har jätteont i ryggen idag , han kan knappt röra
sig stackaren. Så det blir nog en dag i sängen för honom !!
Själv ska jag ta och städa lite här hemma tänkte jag.



Det är lite grått och mulet ute , men om det spricker upp
senare på em så ska jag nog ta och städa lite på gården oxå.
Nu när det har smält bort så mkt snö , så kommer det fram
massor som legat under snön. Och det ser inte så fint ut !!!

Önskar alla en jättefin torsdag.
Ta vara på dagen
* Smile & Be Happy *


♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Godmorgon söta, hoppas du får en fin dag:) usch inget vidare med sambon:/ han får krya på sig:) ska se om jag oxå kan städa lite idag. Kramar

2011-04-07 @ 09:45:09
  URL: http://blogg.mystjejen.se
V a n i l l a

Härligt att ha dig tillbaka i bloggen igen vännen !



Även jag har tänkte röja undan lite här hemma idag. Våra vägar har blivit snö och isfria och där ligger nu istället mängder av sand och lera som dras in med både skor och vovve.



Ute är det inte värt att städa för vi har ännu flera dm snö kvar i trädgården. Men jag håller tummarna på att snön ska vara borta till Valborg i alla fall.



Ha en mysig "städ-dag" vännen !



Kramis



2011-04-07 @ 10:52:35
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Åsa

Hoppas du får en riktigt fin dag idag! :)

Kram

2011-04-07 @ 11:22:03
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar