Baby Hello Kitty

♥ Fredagsmys

Hej igen alla mina fina läsare :love:


Hoppas att ni haft en fin dag, här har det varit fullt
hus som vanligt !! :)
På morgonen kom Josey och vi tog en promenad till
ICA och handlade lite gott till frukost.
Sen gick vi hem till huset igen och åt en god och
mysig frulle tsm :)
Strax efter 11 kom MCkrillen och hämtade Josey,
och dem åkte till Karlstad.
Karro, Douglas, Izza, och Fille kom förbi under
dagen, och även Jerre kom hit efter jobbet.

När Josey och MCkrillen kom hem från Karlstad kom
dem förbi och lämnade Karro´s födelsedagspresent.
Karro blev jätteglad för kameran :)
Josey hade även köpt en "Lära Gå Vagn" till Douglas
som han fick. Den gillade han !!













Nu ikväll kom Alex och Natta förbi en stund.
Men nu är det bara jag, Älsklingen och Lukke hemma.
Lukke är uppe på sitt rum, Älsklingen är nere i sitt krypin och själv
sitter jag i vardagsrummet, och allihopa sitter vi vid varsin dator :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta lite på tv,
och bara ta det lungt !!
Ha en fortsatt fin och mysig fredagskväll allihopa



♥ Kärlek till alla ♥

Anonym

Va bra :) Jo då. Tränar arslet av mig ;) Ska bli smal :D haha! Ikväll eller på måndag får jag svar om jag får det eller inte :) Jag hörde det. Vet inte riktigt om vi kanske ska ta tillbaka honom och försöka bara ha dom på balkongen. Går ju inte att han är hos dig hela tiden när han inte bor där! Detsamma! :) Kram <3

2011-04-15 @ 20:40:47
  URL: http://ceciliabro.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar