Baby Hello Kitty

♥ Kaffe,kaffe,kaffe

Hej svejs alla söta :love:



Dagen har bestått av några härliga kaffestunder
tsm med nära och kära !!!
Karro & Douglas kom förbi efter att dem varit på babysång i morse.
När dem kom hit tog jag och Karro en varsin kaffe
Vid halv ett tiden kom Mia, Jamina och Nova.
Barnen ville kolla på kattungarna idag igen.
Dem satt inne hos kissekatterna i nästan 2 timmar...hihihi !!
När Mia kom blev det mera kaffe.
Sen kom Izza förbi, och drack kaffe.
Bella och Flisan tittade oxå förbi en sväng, och då blev det
en kopp kaffe till förstås :)
Så idag har det blivit en del koppar kaffe för min del.
Josey ringde förut och frågade om jag ville komma upp
på en kaffe ikväll, för hon och Karro skulle baka nu på em.
Det gör jag jätte gärna såklart :) 


Nu ska jag först få lite mat i magen , sen ska jag ta
en promenad upp till Josey på en kvällsfika :)

Ha en fortsatt fin kväll allihopa !!!

♥ Kärlek till alla ♥


V a n i l l a

Så mysigt det låter med alla kaffestunder du har haft idag !



Själv dricker jag inte kaffe... men med tanke på hur gott det luktar med nymalen kaffe och inte tala om alla läckra "kaffemaskiner" det finns idag så skulle jag nästan kunna börja dricka kaffe bara därför. :)



Kram

2011-04-05 @ 18:14:52
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Mystjejen

Så härligt med alla kaffestunder, själv är det te som gäller för mig, så skönt att ha blivit av med mitt kaffeberoende...Kramar

2011-04-05 @ 21:48:03
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar