Baby Hello Kitty

♥ En fin tisdag

Gókväll allihopa :love:

Hoppas att ni har haft en fin dag med massor
av solsken. Jag har haft en mkt fin och mysig dag :)
På fm gick jag ner på stan och tog en fika med Izza
när hon hade slutat plugget. Vi satt nere på caféet i nästan 
2 timmar. Karro & Douglas kom oxå dit en stund, och
även Bella och Flisan. Andreas fick syn på oss när vi satt
ute i solskenet, så han kom och höll oss sällskap.
Det blev en mkt trevlig och mysig fikastud på stan.
Med massor av prat och skratt :D

Izza följde med mig hem till huset en stund efter att
vi gått hem från stan.
När hon sen gick hem , tog jag en promenad till Ica och
handlade lite. När jag kom hem igen gjorde jag iordning
en födelsedagstårta till Izza :P



Fille, Karro, Douglas och Josey kom hit vid fem tiden , och vi
promenerade tsm hem till Izza & Micke.
Där blev det födelsedagsfirande för Izza,
 och hon fick sin present som vi hade köpt till henne :)



Douglas tyckte att bären på tårtan var lite för sura :) Hihihi... 
Mormor hade visst sockrat dem lite dåligt !!!

Efter att vi hade firat Izza gick jag, Karro, Douglas, Josey & Fille 
till "La Strada" och käkade pizza. Det var mumsigt !!!
Jag och Karro delade på en pizza, och det var tur det för jag 
hade inte orkat en hel pizza själv. Blev proppmätt på en halv ;)



Efter att vi hade ätit gick Karro & Douglas hem, och jag & Josey
följde med dem hem en stund. Jag & Josey fick bära in ett vardagsrums bord
hem till Karro som vi "hittade" på vägen :D
Sen gick jag och Josey ut för att leta påskris i skogen, men 
vi hittade inget som vi tyckte om så vi tog en promenad till Ica
och köpte två risknippen var där ist ;)
Så nu ikväll har jag roat mig med att påskpynta lite.



Självklart har jag rosa fjädrar i mitt påskris.
Jag ÄLSKAR ju rosa :love:
Var ner i källaren och tittade efter mitt påskpynt,
men hittade inte ett dugg där nere ibland alla kartonger.
Så jag får väl gå ner och kolla i morgon igen,
för jag orkade inte leta mera nu ikväll !!!
Någonstans där nere finns det, det vet jag :)

Har tänt några ljus i några av mina nya ljuspåsar nu, och det 
är verkligen jättefint !! I LOVE IT :love:
Sitter här och myser med tända ljus.



Snart dax för lilla Mimmi att lägga sig för natten.
I morgon är det en ny dag , och jag hoppas att den fylls med
massor av solsken och värme :)


alla mina söta, fina och goá läsare !!
Sov Gott och Dröm sött :love:
I´ll be back tomorrow ;)

♥ Kärlek till alla ♥

 

Mystjejen

Vilken underbar dag för dig söta hihi...vilken grimas söta Douglas hade, han är så söt <3 bamsekramar och sov gott :)

2011-04-19 @ 22:18:38
  URL: http://Blogg.mystjejen.se
Susann

ååååå va gott det såg ut, är det ok om man tar en smakbit ? ;)

Ha en superfin dag .

kram kram

2011-04-20 @ 07:58:17
  URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
V a n i l l a

Tårtan ser ju helt underbart god ut så jag hade ju önskat att jag hade kunnat stoppa in handen i datorn och smaka en liten bit... :)



Påskriset blev jätte fint och tänka sig att jag anade att det skulle bli just ROSA fjädrar i ditt ris.



Jag ska fixa påskris imorgon... hinner inte idag !



Kram Kram

2011-04-20 @ 14:12:45
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar