Baby Hello Kitty

♥ Det är Freeeeeeeedag


alla mina fina läsare !!

Hoppas att ni har sovit gott, och att ni är pigga
och utvilade och redo att ta vara på denna härliga dag.
Det är ju faktiskt FREEEEEEEEDAG idag :) :love:

Jag vaknade som vanligt strax innan sju, och nu
har jag druckit några koppar kaffe och suttit en stund
vid datorn. Jag håller även på att elda i pannan, så att
vi får lite varmvatten.
Josey kommer snart förbi , och vi ska ta en promenad
till ICA och handla lite frulle :)

Idag är det mulet och grått här, och solen lyser
med sin frånvaro. Men det är bara hoppas att den tittar
fram senare under dagen. Annars blir det väl att ha en
mysdag innomhus ist :) :love:

Ha en toppenfin fredag alla söta
Ta hand om er och njut av livet !!!


♥ Kärlek till alla ♥

Monika

Godmorgon på dig ! Här blev det lite sovmorgon till kl 9, känns som om jag inte sovit längre än till kl 6 i två veckors tid. Men så är det när man måste jobba helger :/

Ha en fin helg

kram monika

2011-04-15 @ 09:54:57
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
maria

Här har solen lyst med sin vackra uppenbarelse hela dagen..Dessvärre så har jag inte fått njuta så mycket av den på jobbet...men nu är det helg och förhoppningsvis är det fint väder i helgen oxå :)



Må så gott fina du <3

Kramar

2011-04-15 @ 18:39:19
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar