Baby Hello Kitty

♥ Blåsigt var det här

Hello kära bloggisar :love:



Oj, oj , oj vad det blåser ute nu i kväll.
Känns som att hela huset ska flyga iväg.
Under dagen har det varit soligt och fint, det blåste
lite grann ...men inte som det gör nu !!!
Ja , ja det är väl bara att hoppas att huset klarar
av denna storm och att huset fortfarande
 står kvar i morgonbitti när man vaknar ;)

I dag har det varit en fin dag tsm med min döttrar,
och med mitt lille barnbarn :love:
Izza kom hit vid tolvtiden och vi tog en promenad
ner till COOP. Handlade lite ingredienser till att baka.
När vi kom hem igen bakade Izza kladdmuffins.



Hon fick låna mitt söta förkläde med rosa cupcakes på :)



När dem var färdig gräddade tog vi med oss varsin kopp kaffe
och ett fat med muffins , och gick ut och satte oss och fikade
i solskenet . Det var mysigt !!! :)





Hittade även ett litet vår tecken i rabatten framför huset.



På em kom Karro, Douglas och Josey och vi gräddade våfflor,
som vi åt med sylt & grädde. Mums !!! :P
Douglas fick slicka av vispen , efter att Izza vispat grädden.
Det gillade han !!






Mormor´s lille älsklingskille !! :love:

Nu har jag tänt massor med ljus här hemma,
så nu ska jag ha fredagsmys :)
 Bädda ner mig i soffan, kolla på tv och bara ta det lungt !!

  

Ha en jättefin och fortsatt mysig fredagskväll allihopa !!


♥ Kärlek till alla ♥

maria

vilken mysig blogg jag hamnade på här :)

vilka fina bilder, ni ser ut att ha haft det jättemysigt idag..hoppas ni inte blåser bort nu !



ha en massa helgskoj nu <3

kramar

2011-04-08 @ 20:09:13
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Monika

Åh så mysigt ni verkar ha haft det !!

Hoppas födelsedagen för sonen idag blir toppen

kram kram

2011-04-09 @ 17:38:30
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
Mystjejen

Åhhhh så gottigt det såg ut....mums förstår att Douglas tyckte om det hihi Kramisar fina:)

2011-04-10 @ 09:08:47
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar