Baby Hello Kitty

♥ Ännu en solskensmorgon

Gomorron alla mina söta läsare :love:



Här hos mig skiner solen , och det ser ut att bli
ännu en fantastisk dag med massor av solsken. HÄRLIGT !! :)

I dag fyller min dotter Izza 19 år :love:
Så i em ska vi hem till henne och äta tårta.



GRATTIS på födelsedagen min älskade dotter
HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA för dig idag !!
Massor av kärlek, pussar och kramar till dig.
♥ I LOVE U ♥

I gårkväll tog jag rakapparaten och fixade till frillen.

  

Rakade bort en hel del, så nu är jag riktigt korthårig.
Känns skönt att få bort allt det slitna , och håret växer ju
snart ut igen ;)

Ha en underbar tisdag allihopa.
* Smile & Be Happy *



♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Stort GRATTIS till Izza :) och hoppas ni alla får en fin dag kramisar söta <3

sitter i trädgården i solen o njuter av tillvaron till max sol o busiga hundar hihi....till VC på eftermiddagen kommer säkert gå bra. Stor kram igen, tack för att du finns

2011-04-19 @ 11:51:23
  URL: http://Blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar