Baby Hello Kitty

♥ Annandagpåsk


alla mina fina och söta läsare :love:

Hoppas att ni har sovit gott, och att ni känner er
pigga och glada !!
Jag vaknade redan vid halv sex i morse, så jag har varit
uppe en stund nu. Sitter här och njuter av morgonlugnet ;)
Ute strålar solen, och det ser ut som att det kommer att bli
en underbar dag med massor av solsken. HÄRLIGT !!! :love:


Nu är snart påsken över, och i morgon är det ju vardag igen.
Lukke har påsklov den här veckan , och det är ju skönt !!!

I dag ska jag träffa Sweetie en stund innan hon ska åka
tbx hem mot Stockholm. Vi skulle ha träffats igår kväll,
men jag var ju lite trött så vi bestämde att vi ses idag ist :)

Önskar alla en toppenfin start på denna vecka.
Ha det bäst , och hoppas att ni får en underbar
måndag ute i solskenet :love:
* Carpe Diem *

♥ Kärlek till alla ♥

penny

Ja nu är sommaren här så äger jag, våren bara svepte förbli och lika nöjd är jag för det :)



Idag var det lite mulet men tror det blir fint imorgon igen :D



Passar på att lägga till mig på bloglovin hos dig så jag inte glömmer det ;)



Ha en bra kväll

2011-04-26 @ 20:31:01
  URL: http://pennys.webblogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar