Baby Hello Kitty

♥ Söndagskväll

Gokväll mina kära läsare :love:



Här kommer det sista inlägget för idag.
Sitter nu i soffan och kollar på Big Brother
samtidigt som jag sitter här och skriver i bloggen :)

Det blev en mkt god och mysig söndagsmiddag
hemma hos Micke & Izza.
 Josey, MCkrillen, Jerre, Fille,Karro, Douglas ,
jag och Älsklingen var där och åt. Jag gjorde currysåsen
som jag lovade, och den blev mkt god :P
När vi hade ätit tackade alla för maten och gick
hem till sitt. Jag och Älsklingen satt kvar en stund
och kollade på tv, sen promenerade även vi hemåt. 

Vid åtta tiden nu på kvällen kom Micke och Izza förbi 
Dem hade med sig nybakad Morotskaka som dem varit
och hämtat hos Micke´s mamma.
Så det blev en god och mumsig kvällsfika nu på 
söndagskvällen :)

Nu ska jag kolla färdigt på Big Brother, sen är det
dax att bädda ner mig och sova !!


Sov gott allesammans & Dröm sött !!!

♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Godmorgon fina <3 hoppas du sovit gott:) kramisar

2011-04-18 @ 07:36:23
  URL: http://Blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar