Baby Hello Kitty

♥ Härlig solskensmorgon


Vilken underbar morgon: solen skiner & fåglarna kvittrar:love:
Det verkar som att det kommer att bli en underbar vårdag idag.
Härligt med solsken :love:
Jag blir så glad och lycklig när solen tittar fram !!Det är underbart :D

Idag fyller min yngsta dotter 18 år ( som ni såg i det tidigare inlägget)
Så nu blir hon myndig och vuxen ;)
Hon är ju redan vuxen, för sen hon fick barn har hon vuxit enormt
mkt. Hon är en underbar mamma till lille Douglas och klarar sig
jättebra som ensamstående. Hon är så duktig , och jag är så
stolt över henne !!!
I em blir det födelsedagsfirande för Karro hemma hos
Josey & MCkrillen. Presenten från oss får hon imorgon,
för Josey ska till Karlstad och köpa den där. Karro vill ju ha en
ny kamera, så det har vi lovat henne att hon ska få :)


Hoppas att ni får en underbar dag i solskenet.
Ta vara på dagen , Var rädda om er , Njut av livet
och glöm inte " Smile & Be Happy " :love:



♥ Kärlek till alla ♥

Mystjejen

Tack för ditt underbara inlägg, man bli så glad över att läsa din blogg varje dag, piggar upp min vardag. Ha en fin dag kramar

Psst Har även något till dig i min blogg:)

2011-04-14 @ 12:49:15
  URL: http://mystjejen1.wordpress.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar