Baby Hello Kitty


Godmorgon allihopa !!! :love:

Hoppas att ni har sovit gott, och att ni är pigga
och utvilade. Jag har sovit jättegott i natt, och vaknade
vid 7 tiden som vanligt :)
Har haft en lugn och skön morgon, druckit mitt kaffe,
suttit en stund inne hos Maja och hennes söta kattungar.
Det är så roligt att sitta och titta på dem , dem busar och leker
för fullt. Och om man sitter på golvet kommer dem och klättrar
upp i knät. Så sööööta !! :love:


Här busar kissen bakom gardinen


Klättra i gardinen är oxå skoj


En nyfiken liten kille


Tittut


Sööööötast


Sitter fint och posar framför kameran


På väg ut från sovplatsen


Efter allt bus blir man hungrig


Lite trångt när alla ska äta samtidigt


Men till slut har alla fått en varsin plats

Nu håller jag på att elda i pannan, mitt vanliga morgonarbete.
Snart finns det varmvatten, och då blir det en dusch.
Jag ska passa lille Douglas en stund på em idag, för Karro 
ska tvätta och ev ska hon på fotbollsträning.
Så då får lillplutten vara hos mormor !!! :love:
Tror att jag ska ta en promenad när jag hämtar honom,
för det är härligt väder ute även idag.

I kväll blir det söndagsmiddag med alla barnen.
Det är Josey & MCkrillen som ska laga maten idag.
Blir spännande att se vad dem bjuder på :P

Ha nu en jättefin söndag allihopa !!
Ta vara på dagen och njut av livet

♥ Kärlek till alla ♥

Monika

Men satan i gatan vilka rara missar !! Jag skulle lätt kunna ta allihopa !!! TUR jag bor så himla långt bort!

kram monika

2011-04-11 @ 08:42:49
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar