Baby Hello Kitty

♥ Have a Fabulous Friday !!!





Hoppas att ni har sovit gott, det har jag gjort.
Somnade i soffan igår när jag låg och kollade på film.
Vaknade till vid halv tre tiden i morse och stängde av tv´n.
Sen somnade jag om till halv sju , då gick jag upp :)
Nu håller jag på och eldar så att vi får lite varmvatten.
Så om en stund blir det att ta sig en varm härlig morgondusch.
Göra sig i ordning och ta tag i denna dag.
Det är ju Fredag idag .... härligt !!! :love: 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag,
funderar på att baka ngt gott.
I morgon fyller ju Lukke 13 år, han blir tonåring min
lille son. Så då ska vi ju kalasa för honom :)

Önskar alla mina goa´och söta läsare en underbar fredag.
Ha det BÄST !!!


♥ Kärlek till alla ♥

V a n i l l a

Hm... sovit gott... nja...



Jag väcktes mitt i natten av att någon står vid min sida av sängen och bara tittar på mig... Gud, så rädd jag blev och gav genast till ett skrik så jag väckte både mannen, dottern och vovven... och jag är säker så att personen vid min sida också blev jätte rädd av mitt skrik.



Nu var det min ena son som vaknat under natten och hade konstiga drömmar och skulle komma till mig och få lite tröst... och jag som blev så skräckslagen av att någon bara står vid min sida.



Ja hjärtat slog fort kan jag lova.



Men tur nog var det inte någon inbrottstjuv eller liknande... bara min älskade son som höll på skrämma slaget på mig.



Vad skoj att ni ska ha kalas för Lukke som fyller 13 år i morgon. Kalas är toppen skoj !



Hoppas att du får en fortsatt mysig frredag vännen !



Kram Kram

2011-04-08 @ 13:11:46
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Åsa

Oj då är det en stor dag imorgon...fylla tonåring är en stor dag :)

Hoppas ni får en mysig helg :)

Kram

2011-04-08 @ 13:12:54
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar