Baby Hello Kitty

♥ Dax för soffan snart

Hello sweeties :love:



Hoppas att ni haft en fin och mysig dag !!
Här har jag roat mig med att städa hela dagen.
Jag storstädade i köket; torkade alla skåp, kyl & frys,
och spisen blev det grovstädning på oxå.
Efter det blev ett varv med snabeldraken och sen
en svängom med moppen :)
När det var färdigt kom Izza förbi på en kaffe.
Karro, Douglas och Josey tittade oxå förbi.
Och vi tog en promenad till ICA och handlade lite.
När jag kom hem igen var det dax att fixa middag.
Idag gjorde jag Kycklinggratäng. MUMS !!



Eftersom Älsklingen inte mår så bra idag så gick jag upp med
mat till honom på sängen.



Efter att jag hade fått lite mat i magen , gick jag ut och städade
undan lite på tomten. Var ute i nästan 2 timmar.
Karro & Fille kom och hjälpte mig, och Douglas satt i vagnen
och skrattade åt oss :)
Nu ser det mkt bättre ut på tomten iaf , och det känns skönt.

Nu känner jag mig lite trött faktiskt, så jag ska ta
och lägga mig i soffan och kolla på tv en stund !!!
Ha en fortsatt mysig kväll allhopa !!

♥ Kärlek till alla ♥

Monika

Mmmm vad god gratängen såg ut !! Det riktigt vattnas i munnen.

Ha en fin helg

kram Monika

2011-04-08 @ 08:13:21
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
V a n i l l a

Jag säger precis som Monika...



- Åh så god den där kycklingratängen ser ut att vara !



Är det månne curry i den ? Ser nästan ut som det på färgen. Jag ♥älskar♥ curry nämligen...



Kramis

2011-04-08 @ 13:03:59
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar