Baby Hello Kitty

♥ Höstmys

Jag har sovit så gott i natt, ville inte gå upp ur
sängen när klockan ringde nu på morgonen.
Men nu är jag iaf uppe, sitter och dricker kaffe och
försöker vakna till :)

Jag gick hem till S* en stund igår kväll.
Vi kollade på tv, pratade och bara hade det lungt
och mysigt. Skulle ha kollat på film , men jag lyckades
inte bränna ut den från datorn. Så det får bli någon annan kväll.
Strax efter tolv gick jag hemåt,och jag somnade bums när jag 
hade bäddat ner mej i min säng !!!

Så vad händer idag då ..... inget planerat, men ska nog ta 
ett varv med snabeldraken här hemma iaf tänkte jag.
Det behövs, kan jag erkänna.
Sen ska jag bara ta det lungt, vänta på att S* hör av sej
så kanske vi hittar på ngt tsm. Om han inte har något
annat speciellt som han ska göra under dagen !!

Ute är det ett riktigt höstväder, det blåser kallt och
det börjar bli riktigt kallt i huset nu oxå.
Det börjar bli dax att vrida på elementen snart tror jag.
Vet inte hur jag ska stå ut en till vinter i detta hus ...hmmmm !!
Men det är bara att ta en dag i taget , det kan ju knappast
bli värre än förra vintern iaf. För då var det verkligen hemskt !
Jag avskyr när det är kallt , och hösten och vintern är
inte riktigt min grej.
När det är ruggigt och kallt ute är det mysigt att bara sitta inne
i värmen, med massor av tända ljus och mysa.
Det gillar jag :)♥



Ha en toppen fin tisdag alla goa´

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar