Baby Hello Kitty

♥ Solen försvann

Ja det gjorde den och det blev ett riktigt regn väder ist...suck !!
Men jag och Karro & Douglas satte oss inne på Caféhuset,
så det gick ju bra iaf :)
Det blev inte bara en fika idag , det blev lunch oxå.
Jag åt en bakad potatis med räkröra och Karro åt en
räksallad. MUMS ...det var riktigt gott, och mätt blev jag !!



Lille Douglas låg snällt och sussade i vagnen, medan jag och Karro lunchade :)
Han hade snygg skjortan på sig idag , så han var förstås jätte tjusig
mitt älskade lille barnbarn ♥




Har fixat Öl till Marken nu oxå , Micke var snäll och körde hem det
till mej. Två flak har jag .... så ska jag dricka ÖL i helgen, tror ni ??!!
Hahahahaha ...... OM jag ska !!!! :)♥

Lukke har kommit hem från skolan nu. Han berättade att han hade
somnat på 1:a lektionen ...hahaha !! Det tyckte han var skoj , som tur
var så hade han vaknat själv , så läraren hade inte märkt ngt .
Han har även haft spanska idag, och läraren där är ju inte någon
favorit för Lukke iaf. Han gillar henne inte ett dugg !!!
Men han var iaf på bra humör nu när han kom hem ,
och det är ju alltid trevligt med glada barn !!! :)

Nu ska jag och Lukke till Karro en sväng.
Ska dit och hämta lite tvätt hos henne, för hon kunde inte
få någon tid i tvättstugan och hon MÅSTE tvätta för hon har INGA rena
kläder. Så jag sa att hon får tvätta här !!!

Ha en fortsatt mysig onsdag !!

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar