Baby Hello Kitty

♥ Mysig onsdags em/kväll

Det har varit en mkt trevlig och mysig onsdags em och kväll :)
Izza , Micke, Adam , Karro och Douglas kom förbi .
Vi lagade mat tsm ; Kycklinggryta med nudlar.
Vi tog även några öl och satt och pratade och skojade.
Verkligen en mysig onsdagskväll :)♥

Bella & Flisan kom förbi en snabbis på kvällen och lämnade mina kryddor,
som jag beställde på "Kryddpartyt" i förra veckan .
Så nu har jag lite nya kryddor att prova !! :)♥



Tog lite nya kort på Douglas ♥ när jag
och Lukke var till Karro en sväng idag.
Mormor´s lille gullunge ♥










I morgon ska jag och Karro klippa oss Hos Erika.
Det ska bli skönt att bli av med lite av risbusken uppe på skallen.
Jag behöver verkligen klippa mej, har ingen frisyr alls just nu.
Håret står åt alla håll. Erika är jätte duktig på att klippa ,
så jag hoppas att hon kan fixa något bra med mitt hår.
Det kommer säkert att se mkt bättre ut än det gör nu iaf,
och jag vet ju att Erika är super duktig, så jag kommer säkert att bli nöjd :)

Ska ta och lägga mej under täcket nu , och kolla på någon film.
Så det blir inget mera skrivande ikväll... men önskar alla en
fortsatt mysig och fin kväll !!
♥ Pussen & Kramen till er alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar