Baby Hello Kitty

♥ I´m in Heaven

Orkade inte blogga ngt igår , men hade en underbar dag tsm
med S*. På morgonen tog vi oss en sväng till Karlstad.
Vi var till IKEA och var även in på Bergvik en sväng.
Toýs´´R´Us blev det oxå , för S* skulle köpa en
födelsedagspresent till ett av sina barnbarn.
När vi kom tbx till stan , bjöd S* mej på lunchbuffe´
på Kina. Och det var ju som vanligt jättegott !!! :)
Efter det tog vi en fika på Cafe´huset tsm med
Jerry, Bella och Flisan. Mkt trevligt och roligt :)♥
På kvällen var jag till Fille & Cissi en stund , och dem bjöd på mat.
Sen åkte jag och hämtade S* och vi åkte till hans dotter och lämnade
födelsedagspresenten till hans barnbarn.
Det var kul att få träffa hans dotter & barnbarn.
Dem verkar vara  jätte goa´och snälla.
Vi stannade bara en liten stund, sen åkte vi till ICA och köpte
ingredienser till att göra egen pizza.
Sen hem till S* och fixade pizza, och sen blev det film, pizza och mys :)♥
Vi kollade på "The Expendables". Den var helt ok !!

 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer , ska snart till
Izza & Micke en sväng iaf. Izza messade och frågade om jag ville titta förbi
på en kaffe. Dem hämtade lilla Saga igår , och det är ju klart
att jag vill träffa henne oxå :)♥
S* skulle höra av sej senare idag , så vi får väl se om vi träffas och
hittar på ngt senare i em /kväll. Fille frågade igår om jag och S* är tsm nu ,
men jag kan väl inte säga att vi är tsm. Vi träffas och umgås.
Han tycker om mej , och jag tycker om honom.
Om det blir ngt mera av det vet jag inte.
Men jag gillar att umgås med honom , han är jätte mysig
och jätte snäll. Så vi får väl se vad det blir med tiden :)♥

Nu ska jag ta och gå till Izza , och leka lite med lilla Saga ♥
Ha en toppen fin onsdag alla goa´

♥ Love is in the air ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar