Baby Hello Kitty

♥ Jaaooh, It´s FRIDAY

Det är FREDAG ♥ igen , denna veckan har gått
otroligt fort tycker jag. Men det är väl så om man har kul !!!:)
Vaknade vid halv sju i morse, och nu sitter jag här med lite
slingmedel i håret. Får väl se om resultatet blir bra !!!
Torsdagskvällen blev jätte fin och mysig. Först var jag till
Fille & Cissi , och dem bjöd på mat igen.
Hamburgare & Pommes på menyn ....GOTT !! :)♥

Vid sjutiden gick jag hem till S*. Han tyckte vi skulle äta ngt medan vi kollade
på film så han fixade i ordning varsin hamburgare till oss.
Så det blev en riktig hamburge kväll för min del, men det gör inget
det var jättegott !!! :)♥
Sen satt vi oss framför tv´n och kollade på
Robin Hood. Den var riktigt bra !!!
När vi kollat färdigt på filmen gick jag hemåt.

Känner mej så glad när jag umgås med S* , han är så snäll och go´
Lite tråkigt att han ska åka iväg och jobba igen nu , i några veckor.
Men som han säger: "I´ll be back" !!!
Och jag vet ju att han kommer tbx, så det är bara
att ta dagarna som dem kommer.
Jag hoppas att dagarna när han är borta ,
kommer att gå lika fort som dem har gjort nu ,när han varit hemma. 
Vi ska ju ses senare idag, men vet inte riktigt vad vi ska 
hitta på. Men det blir säkert trevligt & mysigt som vanligt :)

Nu är det snart dax att tvätta ur slingmedlet ur håret, så det är
bäst att jag tar och slutar skriva här nu.
Annars fastnar jag säkert här en bra stund till.....
Men vill avsluta detta inlägg med att önska ALLA en super fredag
Var rädda om varandra ♥
Ta vara på dagen , och ha det underbart !!
Massor av fredagsmys
 


♥ Kärlek & Kramar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar