Baby Hello Kitty

♥ Grym feeling

Fredagskvällen blev så underbar och jätte trevlig :)♥
Först blev det tacos hemma hos Izza & Micke , och sedan drog vi ner på stan.
På Tivolit träffade vi Bella, Jerry & Flisan :)
 Cissi & Lukke provade ta upp gosedjur med klon, och Cissi vann en Hello Kitty 
Flisan åkte lite karusell , och sedan vandrade vi upp till det stora tivolit.
Där körde jag , Bella och Lukke radiobilar . Det var skoj :)
När vi varit där uppe en stund gick vi neråt igen.

 



Jag gick hemåt och bytte om , och sen bar det iväg hem till Bella & Jerry.
Vi satt en stund hemma hos dem på ballkongen , sen gick vi hem till S*.
Där satt vi en stund och drack öl & vin och hade det jätte trevligt .









Sen gick vi( Jag, Bella , Jerry & S* ) ner till "Köket".
Där var det inget drag , så vi bestämde oss för att gå upp till öltältet ist,
men Jerry ville inte hänga på så det blev bara jag ; Bella och S* som gick dit.
I öltältet var det inte heller så kul , så S* gick hem efter en stund .
Men jag och Bella stannade och rockade loss lite och drack några öl.
 När vi tröttnat , och det började bli lite kallt drog vi oss ner till hotellet ist.
Där var vi typ dem enda gästerna, jag, Bella , Cissi och Josey.
Så vi tog varsin öl bara sen drog vi till "Köket" igen.
Det var lite mera drag än tidigare på kvällen så jag och Bella
ägde dansgolvet , och hade jätte kul :) ♥
 När dem stängde gick vi upp till S* en stund , sen gick vi hemåt.
Det var verkligen en super rolig kväll.
 När jag kom hem vid tre tiden på morgonen kokade jag makaroner
och värmde köttfärsås. Efter jag hade ätit blev det att krypa ner i bädden.

I morse gick jag upp vid halv åtta , efter 3,5 timmars sömn.
Inte ett dugg bakis faktiskt , bara glad och pigg. Tog mej några koppar kaffe ,
och sen gick jag ner på stan och träffade Karro, Douglas och Adam.
Dem var hungriga så vi gick till Cesar. Karro och Adam åt mat , jag tog mej bara en stor stark :)♥

 

Sen blev det en sväng ut på Marken och kolla lite , men det var så mkt folk
så det gick ju knappt att komma fram . SUCK....lite jobbigt !!!
 När vi gått runt ett par timmar gick jag hem ,
hann knappt innanför dörren så ringde S*.
Han frågade om jag ville komma ner till honom , och sen ville han
bjuda mej på mat ute. Så jag gick ut igen , ner till S*.
Vi satt hemma hos honom en stund och snackade ,
sen gick vi till Cesar och åt mat och drack varsin öl :) Mkt gott !!! ♥
Efter vi hade ätit tog vi oss en liten sväng genom stan ,
sen gick han hem till sig och jag hem till mej.


Bella ringde nu på kvällen , jätte förskyld har hon blivit och så var hon lite
bakis sen igår kväll. Så vi bestämde att vi skulle ta en sväng på Marken i morgon ist ,
innan dem stänger alltihopa.
Så nu har jag bara haft en lugn och skön kväll här hemma.
Druckit några öl , och snart ska jag ta mej en dusch.
Sen blir det nog att krypa ner i sängen och kolla på någon film tror jag.
Lördagsmys !!! ♥


Det känns så jätte bra tsm med honom, nästan för bra.
Är så rädd att bli sårad igen , så på samma gång som det känns så bra
så känns det  samtidigt lite nervöst.
Vill inte gå för fort fram , måste ta det lungt.
Det blir lite nervöst , lite förvirrat , och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Men den här gången känns det som att allt kan bli bra ,
jag hoppas det ...jag hoppas verkligen det !!!
Vi känner inte varandra så jätte bra ännu ,
men som det känns nu så känns allt bara bra. 
Han är en väldigt snäll och omtänksam person ,
han gör mej glad och får mej att skratta,
det är en speciell känsla i magen när vi träffas och vi har jätte kul och mysigt tsm.
Vi pratar om allt möjligt, och vi skrattar mkt. Jag tycker jätte mkt om honom !!
Han säger så mkt fina saker till mej ,
 så ibland vet jag inte riktigt vad jag ska göra .
Han ger mej komplimanger och bryr sej verkligen om mej.
Han får mej att känna att jag verkligen betyder ngt ,
och den känslan går inte riktigt att beskriva.
Men det känns underbart !!♥


Ha en fortsatt fantastisk lördagskväll alla goa´
♥ Mycket kärlek ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar