Baby Hello Kitty

♥ Godmorning Sweeties

Ja nu är det tordag då , och imorgon åker jag och
kidsen till Sthlm över dagen. För att tända ljus och
lägga blommor vid graven.
Ett år har gått , och sorgen och saknaden känns lika
stor som för ett år sedan. I bland önskar jag att man kunde
vrida tbx tiden , och göra allt annorlunda.......
Men jag vet ju att det inte går.
Jag hopppas att Adam tittar till oss ibland och att han
vet att vi saknar honom, tänker på honom och att vi älskar
honom!!!
Den här dagen , för ett år sedan år sedan kommer jag aldrig att
glömma. Jag har en stor klump i magen, ont i huvudet och känner
mej tom och ledsen idag.
Man försöker göra det bästa av varje dag som går,
för trots allt som händer så försöker man få livet att gå vidare.
Vissa dagar orkar man bara inte, allt känns bara så jobbigt .....
andra dagar känns livet helt ok, och vissa dagar helt underbart. 
That´s life !!!!
Idag kommer det att bli en sån där jobbig dag , med mkt
tankar men jag ska iaf försöka göra det bästa av dagen och
försöka vara glad att jag lever ännu en dag av mitt liv .
För livet är inte för evigt !!




Ha´en fin dag alla goa´människor
Va rädd om dem du älskar

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar