Baby Hello Kitty

♥ Go´morron

Vaknade strax efter fem nu i morse, känner mej pigg och "happy"
Kom hem vid halv tolv igår kväll, efter en mkt trevlig kväll hemma hos S*
Jag, Tjingan & S* satt och drack några öl, pratade & lyssnade på musik
Det var mkt NAJS :)♥

I går blev det en fika på Caféhuset med Izza, Micke, Karro &
Douglas på fm. Jättemysigt och trevligt förstås :)♥
Hade hembesök av soc på em, vilket gick ganska bra.
Var hem till Izza & Micke en stund efter att soc varit här.
Dem har köpt lite nya möbler till vardagsrummet och det blev verkligen fint.
Jag längtar tills jag kommer från detta hus, och kan flytta till en lgh.
Tycker att det är så kul att inreda och fixa iordning,
och jag har drömmar om hur jag skulle vilja ha det.
En vacker dag kanske det blir verklighet. Det hoppas jag !!! ♥
Hämtade Fille från skolan vid tre tiden , och sen åkte jag & Fille
och köpte pellets. Fille hjälpte mej att bära ner säckarna i källaren och
fylla på pellets i behållaren. Men sen när jag startade pannan så funkade den
inte ordentligt. Blev så arg och grinig .... nu börjar den där pannan krångla igen...suck !!!
Åkte upp till dem som brukar komma och kolla på pannan här,
och dem skulle "försöka" skicka någon som kan komma och titta på den.
Men dem kunde inte säga när. Blir så trött !!! 

Idag kommer Cissi hem igen , det blir skoj :)♥
 Jag ska bjuda S* på middag idag , tänkte jag. Frågade honom igår om han hade
speciella önskemål, men han sa att han äter allt !!
Så vi får se vad jag hittar på för gott :) 
I November fyller en vän till S* år , och han hade fått en inbjudan att komma dit
på fest. Hans vän bor i närheten av Uddevalla, och S* sa till mej att han gärna
vill att jag följer med dit. Så om S* inte är iväg på jobb då , så åker vi till Uddevalla
några dagar. Det blir säkert kul !!
Blev så glad när S* sa att han vill att jag följer med honom dit ,
han sa att det är klart att han vill att hans "tjej" ska med :)♥
Han är ju för go´♥ !!

Dax att slita mej från datorn nu en stund och
sätta igång med morgonbestyren.
Nu köööööör vi TORSDAG !!!!!!! ;)



Önskar alla en fantastisk och underbar dag
 
♥ Massor av Kärlek ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar