Baby Hello Kitty

♥ Go´morron tisdag

Sitter här med min kaffekopp, den fjärde
denna morgon :)♥
Ute regnar det och det är mulet och grått...trist !!!
I dag är det en sån dag som man helst bara vill ligga kvar i sängen ,
och ligga och mysa under täcket !!
Men jag gick ju upp vid halv sju , som vanligt.
Har haft det vanliga morgon bråket med min son ,
men han kom inte iväg till skolan idag heller :(
Han har ont i huvudet säger han , och nu äter han frukost i sin säng.
Det känns så jobbigt att jag inte kan få iväg honom till skolan ,
men jag orkar inte bråka mera med honom känner jag...blir så trött på detta.
I morgon ska vi ju till skolsköterskan , så jag hoppas att jag får med mej
honom dit och att vi kommer fram till någon bra lösning.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske ska ner och sola med Karro.
 Vi skulle ha gjort det igår , men orkade inte på kvällen.
Kanske ska fortsätta plocka lite i mitt rum i källaren oxå,
har ju så mkt skräp där som jag måste gå igenom.
Måste gå kolla vad som ska kastas och vad som ska sparas.
Annars blir det nog en soft dag tror jag , som det känns nu iaf.
Orkar inte göra så mkt idag känner jag.
Känner mej lite seg och har för mkt i huvudet just nu.



Ha´en fin tisdag alla goa´

♥ STOR Puss & Kram ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar