Baby Hello Kitty

♥ XOXO

Känner mej fortfarande inte helt på topp,
men jag hoppas att det känns bättre i morgon .
Det har varit en riktig soft dag idag.
Var till S♥ på em och kollade på film...mys pys med killen :)♥ 
Var hem en stund vid middagstid, Cissi lagade mat och jag försökte
äta lite grann. Men kunde inte äta så mkt tyvärr !!!
Men fick i mej lite iaf. Efter maten åkte jag hem till Karro & Douglas
en stund. Douglas var nybadad och lite trött på ögat. 
Men han var ganska glad iaf, lille favorit killen ♥ 
Innan jag åkte från Karro lade jag Douglas i sin säng ,
och det tog inte lång stund innan han somnade. 
Har varit hem till S♥ en stund nu på kvällen oxå. Alltid lika mysigt ♥

Nu ska jag bädda ner mej i sängen, och försöka sova lite.
I morgon är det en ny dag, och jag hoppas verkligen att jag mår bättre då

Godnatt sötnosar !!!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar