Baby Hello Kitty

♥ This is my life

Jag hade en toppen fin fredag igår.
Dem kom och fixade pannan och avloppet vid halv
tio tiden. Dem var här i en timme, så det blir nog en
fin räkning som dimper ner i brevlådan i nästa vecka.Hmm...
Men det är skönt att pannan funkar nu igen iaf.
Det  blev en trevlig förmiddagsfika på stan
med Bella och Flisan :)♥
Skjutsade Josey till jobbet vid tolvtiden , sen träffade
jag Karro och Douglas en stund.
Izza kom ner på stan , och hon och jag gick och solade ♥
Efter det åkte jag hem en stund. Cissi och jag gick ner på SB ,
och köpte lite gott !! Gick förbi Cesar när vi gick hem och tog varsin öl.
Denise var där , så hon följde med oss hem en stund.
Vi spelade lite kort med henne , och sen gick vi tbx till Cesar.
Jag och Cissi åt lite mat. Efter det gick jag hem till S*.
Vi kollade på tv , pratade och myste ♥
Jag var lite trött på ögat så jag somnade i soffan en stund.
När jag vaknade till igen så åt vi lite , och sen lade vi oss för natten !!

Vaknade vid halv åtta tiden i morse. Gick upp och fixade kaffe,
S* gick till Coop och köpte bröd till frukost.
Gick hemåt vid nio tiden. Bella ringde , och jag åkte upp till henne.
När jag kom dit bjöd hon på kaffe , och Jerry hade gjort omelett.
Så jag åt litegrann...det var jätte gott ♥!!!
Efter det åkte jag, Bella och Flisan till badhuset.
Vi var där och badade och bastade i ca två timmar.
Det var jätte skoj och mysigt !!! :)♥ Sen åkte jag hemåt igen.
Tvättade, lagade mat och fixade lite här hemma.
Karro kom förbi med Douglas på em , och han
stannade hos mej när hon gick hemåt sen.
Hon skulle tvätta och städa så jag sa att jag kunde vara barnvakt under tiden.
Nu på kvällen har jag, S* och Douglas varit upp till Bella & Jerry och fikat.
Det var jätte mysigt och trevligt som alltid :)♥
Jag lekte lite med Flisan medan vi var där oxå.
Nu har jag precis matat Douglas och bytt på honom ,
så nu ska jag gå hem med honom till Karro igen.
Sen blir det nog en liten sväng upp till S*

 


Ha en fortsatt mysig lördagskväll


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar