Baby Hello Kitty

♥ Söndag

Nu sitter jag här framför datorn med en kopp kaffe,
och i min säng ligger S♥ och sover så gott !!!
Det blev en jätte kul och mysig dag igår :)♥
Först en mysig frukost stund med S♥ på lördags fm.
Sen en jätte trevlig och mysig fika stund med
Karro, Douglas & Josey på Café huset på em.
Izza & Micke kom oxå dit !!!


♥ Mitt hjärta och min favorit bebis sitter och spelar poker på datorn ♥


♥ Pojkvännen & Barnbarnet .... I LOVE U so much ♥

Efter det åkte jag och S♥ till ICA och handlade lite mat.
 Hem till huset och S♥ lagade iordning köttfärssås och spagetti.
Det var supergott, och alla gillade hans köttfärssås .
Efter maten tog jag och S♥ en promenad med Douglas
hem till S♥ dotter Mia och hälsade på. Där blev vi bjudna på kaffe,
och det var en jätte trevlig stund hemma hos Mia och hennes familj.
När vi hade varit där en stund fortsatte vi hem till S♥.
Karro mötte upp oss och tog med sej Douglas hem,
S♥ hämtade några öl hemifrån och sen gick vi tbx till huset. 
Där var det Monopol spelning på G, men varken jag eller S♥
ville vara med på det så S♥ satte sej och spelade poker på nätet en stund ,
 och jag, Cissi och Anton roade oss med att lösa korsord, dricka öl och prata :)♥

 
Senare på kvällen tittade Ibbe förbi en stund , men han stannade inte så länge.
För han var trött, och skulle ju upp tidigt idag och öppna butiken.
Krille kom förbi vid tolv tiden , och då satte vi oss och spelade Chicago
( Jag, S♥, Cissi, Fille, Jocke, & Krille ) Tommie kom oxå förbi en stund
och var med och spelade. dem flesta som var här under kvällen droppade av,
 men jag, S♥, Fille, Cissi och Krille
satt uppe och fortsatte spela Chicago till kl 8 nu i morse.
Men när ölen var slut och alla började bli trötta på ögonen
så gav vi oss med spelandet :)
Det var verkligen en jättekul kväll/natt/morgon !!!
♥ ♥ ♥
Gick och lade oss vid halv nio tiden i morse, och jag vaknade nu vid 12,
så jag har ju vilat ögonen en stund iaf. Känner mej inte ett dugg trött nu ,
men senare i kväll kommer jag säkert att känna mej lite seg och trött på ögat.
 Ska passa Douglas en stund idag , när Karro ska på fotbolls träning.
 Annars har jag inga speciella planer inför denna dag heller.
Det blir nog bara att ta det lungt och mysa med mina nära och kära :)♥


Fick detta underbara ljus av S♥ igår , och jag blev förstås JÄTTE GLAD !!!
Han är för go´och mysig , pojkvännen min ♥
Han är en sån underbar, snäll och omtänksam person,
och jag är så glad och lycklig att jag har träffat honom
och att han vill vara med mej. 
LOVE HIM ♥


Blommorna som jag gav till S♥ igår när han hade namnsdag ♥



Önskar ALLA goa´en härlig och fin söndag.
Var rädda om varandra och ta vara på dagen

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar