Baby Hello Kitty

♥ Soft lördagsmorgon

Vaknade vid halv nio i morse, smög mej försiktigt upp för
 att inte väcka S♥ som sov så gott brevid mej.
Sitter nu i S♥ kök och bara tar det lungt.
Har varit en sväng till COOP och handlat lite färskt bröd till frukost
så nu väntar jag på att han ska vakna.
Köpte även en bukett med blommor till S♥
 han har ju namnsdag idag , så då är det ju klart att han ska ha blommor :)
 Har även köpt en liten present och ett kort ,
 så jag hoppas att han kommer att bli glad för det !!
 
I går var det ju FREDAG , och det blev inget bloggande för min del.
Var och lämnade in min mobil på Expert, för det är ngt fel på displayen.
 Så nu får jag använda min rosa Samsung ett tag , som Karro köpte till mej.
 Det är lite svårt nu i början att skriva på den , men jag lär mej säkert snart
Micke kom och hämtade min Volvo på dagen, och åkte med den till Molkom
för att hjälpa mej fixa lite grejer på den så att den går igenom besiktningen. 
Ska försöka åka och besiktiga den i nästa vecka , så att jag inte får körförbud på den.
 Jag är så tacksam och glad att Micke kan hjälpa mej med bilen.
Vet inte vad jag skulle göra annars. 
Izza och Micke kom tbx med Volvon senare på kvällen. 

Vid tretiden igår em var det kalas för Flisan
 så jag och S♥ var där och grattade henne, med paket.
 Vi blev bjudna på kaffe, tårta och massor av kakor.
Jerry´s släktingar var oxå där. Det var trevligt och mysigt !!







 När vi hade varit där en stund åkte vi hem till huset.
Jag lagade iordning lite mat och S♥ bytte till vinterdäck på Saaben.
 Efter att vi hade ätit middag åkte jag och S♥ hem till honom, han tog en snabbdusch
 och sen åkte vi upp till de bästa och goaste vännerna Bella och Jerry igen ♥
 Det blev riktigt fredagsmys med film, chips, popcorn , dricka och
grabbarna drack öl. Det var jättemysigt och jätte trevligt ♥
Vi kollade på flera avsnitt av Solsidan , så det blev en hel del skratt :)

 

Jag och S♥ åkte därifrån vid halv tolv tiden.
 Hem till S♥ och softade lite framför tv´n sen gick vi och lade oss.

Nu har S♥ vaknat, så nu ska vi ta och få i oss lite sen och efterlängtad frukost.
Sen får vi väl se vad som händer resten av dagen.

Ha en jättefin och härlig lördag alla goa´

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar