Baby Hello Kitty

♥ Tack för att DU finns !!

Vaknade som vanligt strax efter 6 i morse.
Gick upp och tog mej ett par koppar kaffe, och satt
framför datorn lite. Sen var det dax för det vanliga morgon
bråket med Lukke .... suck !!!
Vid 9 tiden åkte jag upp till Bella.
När jag kom dit bjöd hon förstås på nybryggt kaffe :)♥
Jag, Flisan och Bella åkte iväg mot Karlstad vid halv tio.
När vi kom dit var vi först till Ögonkliniken med Flisan ,
efter det åkte vi ut till Bergvik.
Bella bjöd på lunch på MAX , och när vi hade ätit och var
mätta och belåtna blev det en liten shoppingrunda.



Jag hittade ett par byxor , en t-shirt, en tjock tröja och ett par
jättesöta stövlar till Douglas på H&M. Köpte även en
t-shirt och ett par mjukis byxor till Lukke.
Efter att vi hade shoppat lite, begav vi oss hemåt igen.
Skjutsade hem Bella & Flisan, och sen åkte jag förbi S* en sväng.

Jag fick ett jättefint ljus av Bella idag och en bukett med blommor.
Hon är ju bara för go´min kära vän ♥!!!



Åkte hem och lagade mat efter att jag varit uppe hos S*
 Karro & Douglas kom förbi och hämtade det som jag hade köpt till honom !!!
Vi provade bara stövlarna och tjock tröjan , men Karro lovade att
komma förbi i morgon och visa upp honom i alla de nya kläderna.

Har varit hos S* en stund nu ikväll oxå , men gick hem ganska
tidigt för Lukke höll på att ringa och tjata på mej :(
Så nu sitter jag här framför datorn en stund.
Ska snart ta och lägga mej och kolla lite på tv.

Ha´en fortsatt mysig och fin kväll

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar