Baby Hello Kitty

♥ Monday

En riktigt bra och trevlig dag har jag haft idag :)
Åkte iväg och betalade en pall med pellets på
morgonen , och fick den hemkörd hit till gården.
Jag, Fille och Joachim har plockat in alla pellets påsar
för en stund sen. PUST .... lite jobbigt !!!
Men nu ligger dem nere i källaren iaf.

Efter att jag varit och betalat pelletspallen , åkte jag till
och gnällde lite på dem som skulle komma och kolla på pannan.
Fick ett samtal på em och dem sa att dem inte kan komma
förren på fredag ....grrrr !!! Inte så mkt att göra åt.
Får väl elda om vi behöver varm vatten innan fredag då.

Var och fikade med Josey, Cissi , Karro och Douglas på
Caféhuset på fm. Mycket mysigt :)♥

Sen åkte jag och S* till Persberg och hälsade på en vän till honom.
Där drack vi kaffe och pratade lite.
Sen åkte vi hem till S* son...ännu mera kaffe och lite memory spel med S*
barnbarn Amanda. När vi varit där en stund ville båda barnbarnen
Amanda & Emelia följa med hem till Farfar en stund.
Så vi åkte hem till S*. Barnen satt vid datorn , och dem fick bullar och saft.
Körde dem tbx hem vid halv sex tiden. 
Det var jätte roligt att få träffa S* son och hans barnbarn ,
och dem verkade gilla mej. Så det känns ju jätte bra !!!:)♥

Nu ska jag snart tbx till S* en sväng igen.
Det blir lite måndagsmys framför tv´n :)
Ha en fortsatt fin kväll alla goa´


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar