Baby Hello Kitty

♥ Mamma Mia

I går onsdag var det en lugn dag,
på dagen var jag & S* nere på Caféhuset och fikade.
Karro, Douglas, Bella & Flisan kom oxå dit :)♥

På kvällen åkte jag, S*, och hans barnbarn Emilia, Amanda
och Jamina till Karlstad. Först blev det ett besök på Donken.





Efter det åkte vi till Löfbergslila Arena för att gå på Mamma Mia musikalen.
Det var verkligen en häftig upplevelse. Det var super bra och även barnen
gillade det !!! Musikalen höll på i ca 2 timmar + att det var en pause
emellan oxå. Det var en minnesvärd och jätte mysig kväll tsm med
S* och hans goa barnbarn :)♥





Vi kom tbx hem strax efter 23 på kvällen. Alla barnen somnade
i bilen på väg hem. Nöjda och belåtna !!!
När vi lämnat av barnen så körde vi tbx bilen som S* lånat av
sin lillebror. Sen följde jag med hem till S*.
Vi satt uppe och pratade, kollade på tv och myste till kl 5
på morgonen. Då gick vi och lade oss.
Vaknade vid halv åtta , men somnade om och gick upp vid
tio tiden. En riktig sovmorgon !!!
Åkte hem och fixade lite , sen träffade jag Karro & Douglas
på stan. Och vi tog en fika på Caféhuset ,
för ovanlighetens skull ....hihihi !! :)
Lånade Douglas en stund på em/kvällen
Mormors lille favorit ♥






Lagade köttgryta till middag idag, och S* kom hit och åt tsm
med oss. Han gillade maten som jag hade gjort :)
När vi hade ätit lämnade jag tbx Douglas ,
och sen åkte vi hem till S* en stund.
Stannade inte så länge ikväll, är lite trött på ögat !!

Izza kom förbi en snabbis på kvällen med lilla Saga.
I morgon kväll ska vi till dem och fira Saga, hon fyller
ju 3 år på tisdag. Har beställt en Hello Kitty tårta av Johanna
som jag ska hämta i morgon. Blir spännande att se hur den ser ut.
Johanna är jätte duktig på att göra tårtor, så den blir säkert jätte fin !!
Innan vi ska till Izza & Micke och fira Saga ,så blir det en tripp till Karlstad
när Josey har slutat jobbet. Ska köpa födelsedagspresent till Saga b.l.a



Nu ska jag lägga mej och krama kudden, och försöka sova lite.
GODNATT & SOV GOTT 

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar