Baby Hello Kitty

♥ Lycklig & Glad

Söndagskväll, och här sitter jag nu framför datorn.
Ska snart ta och lägga mej i sängen och försöka sova lite.
Men tänkte skriva en liten "update" vad som hänt under helgen.
Det har varit en jättemysig och fin helg tsm med kidsen & S*

I fredagskväll spelade vi kort ( Chicago ), det var jätteskoj.
Några öl och lite sambuca blev det oxå :)
S* sov över...mysigt !!!

Vaknade vid 7 tiden på lördagsmorgonen.
Åkte till ICA och köpte baugetter och lite pålägg, sen blev det frulle.
Skjutsade hem S* för han ville hem och duscha och fixa lite.
Vid halv ett tiden gick jag och hämtade Saga hos Izza & Micke.
Vi gick ner till Konsum och köpte lite lördagsgodis, och sen gick vi hem
till huset och jag gjorde i ordning lite mat till Saga.
Johanna & Theo kom förbi, och Saga & Theo lekte för fullt.
Dem var så sööööööta när dem lekte tsm ♥ !!!

 



Saga & Theo bakade bullar oxå (med Cissi & Johannas hjälp)

 



Och Josey gick runt med Dockan Lisa ;)



Det var fullt hus här på lördags eftermiddagen. Izza, Micke, Saga,Josey, Chrille,
S*, Cissi, Fille , Joachim och Lukke. Jag lagade fläskotlett, potatis och gräddsås
till middag och vi var 11 stycken som åt .
Det blev uppskattat , och alla tyckte att det var jättegott.
Super kocken Mimmi ... hahahahaha ;)

Karro kom och lämnade Douglas på kvällen. Hon skulle till Karlstad med Elverket.
Så mormor fick äran att vara barnvakt ♥ Det gick jättebra, och han var så snäll.
Karro kom och hämtade honom strax innan tolv.
Jag och S* följde med henne hem så att hon slapp gå hem själv i mörkret.
Även lördagskvällen bestod av Chicago spelande, och det var jätte kul !!





I morse vaknade jag först vid 7 ,
men snosade lite och gick inte upp förren vid halv tio.
Gick ner och eldade , så att vi fick lite varmvatten , så att vi kunde duscha.
Izza, Micke & Saga kom förbi på fm. Saga ville säga hej då ,
för hon skulle åka hem till sin mamma igen.
I går när hon var hos mej , och även idag när hon kom sa hon till mej
" Mimmi, Jag tycker om dej" .
 Det värmer så i hjärtat, hon är så underbar lilla Saga.♥ 
Självklart sa jag att jag tycker om henne oxå :)♥
 Karro & Douglas kom oxå förbi en stund.
Sen var jag hem till S* och drack kaffe och åt en macka.
Efter det blev det ett litet besök hos Karro.
Hem en sväng , och sen tbx till S*. Han bjöd på mat på Cesar.
Jag åt kycklingspett med tzatsiki och det var jätte gott !!!
Nu i kväll har jag varit hos S* och kollat på film, pratat och skrattat massor :)♥


Har ett härligt lyckorus i kroppen , och känner mej väldigt glad inombords.
Men nu är det sängen som gäller för mej , e lite trött på ögat nu.
Så nu säger jag GODNATT alla goa´människor
Sov gott och Dröm sött !!!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar