Baby Hello Kitty

♥ Lite seg

Måndag igen då , och idag känner jag mej jätte seg.
Har ont i magen , och mår illa :(
Det började i går em, men hoppas att det snart går över.

Helgen har varit toppen. Har haft det underbart mysigt
och trevligt !! Det har varit full rulle hela helgen :)♥
I fredags , när Josey slutat jobbet åkte jag med Karro, Douglas &
Josey till Karlstad. Vi var till TOY´R `US och köpte födelsedagspresenter till lilla Saga.
Vi var även till Bergvik en sväng. När vi kom från Karlstad hämtade jag
S♥ och hans barnbarn Amanda. Och sen åkte vi hem till Izza & Micke
för att fira lilla Saga ♥ Vi sjöng, åt tårta och Saga öppnade presenter.
Tårtan som Johanna hade bakat , var jättegod !!! 
Det var mysigt , och Saga blev så glad för alla presenter som hon fick.

 
Saga öppnar paket ♥


Saga med en Hello Kitty målarbok


Ett Hello Kitty kök fick Saga av oss ♥



Theo kollade på när Saga öppnade paket ♥



Saga leker med sitt nya kök


Hello Kitty tårtan som Johanna bakat


Micke, Saga & Födelsedagstårtan

När vi varit hos Saga åkte jag, S♥ och Amanda till ICA och handlade lite. 
Efter det åkte vi hem till S ♥ , där jag och Amanda gjorde i ordning hemlagad pizza.

 

Den blev jättegod och mumsig :)♥  Efter att vi hade ätit spelade vi lite spel
och sen gick Amanda och lade sig och tittade på film innan hon somnade.
Jag och S ♥ slappade i soffan framför tv´n , och jag somnade så gott där :)


På lördagsmorgonen gick vi upp vid 8 tiden. Amanda åt frukost och sen
skjutsade vi hem henne och hämtade upp S♥ son Mats.
Vi åkte till Karlstad och mötte Eric. Sen åkte vi vidare med honom till Skillingslund,
en bit utanför Arvika. S & Mats ska hjälpa till att byta tak på ett hus där.
Vi var där en stund , och sen blev vi bjudna på kaffe & bullar av Erik´s mamma som bodde där.
Det var mkt trevligt !!! Sen åkte vi tbx mot Karlstad , och innan vi åkte hem igen
blev det ett besök på Donken.
När vi kom hem igen skjutsade vi hem Mats , sen hem till S ♥.
Jag åkte hem en sväng , för att byta kläder , och kolla läget hemma.
Sen tbx till S♥ igen, vi gick ner till "Köket" och tog några öl.
Sen gick vi upp till Bella. Hon bjöd på Kyckling knyten och öl ....Supergott !!


Min söta, goa´vän Bella ♥


♥ Två personer som betyder mkt för mej ... Love U ♥


Efter att vi hade ätit gick vi ner på stan. Först blev det en varsin öl på "Köket",
sen gick Bella och jag vidare till Hotellet. Där hade vi det jätteroligt.
Vi dansade och hade jätte kul !! Cissi kom oxå till hotellet :)♥




 









Gick därifrån vid 2 tiden när dem stängde. Ringde till S♥ ,
så han följde med mej och Bella
upp till henne. Ville inte att hon skulle gå hem själv.
När vi hade sett till att Bella kommit hem ordentligt , gick vi hem till S igen.
Åt en kvällsmacka, och sen lade jag mej på soffan och somnade bums.
 
Vaknade vid 7 tiden på söndagsmorgonen, men låg kvar och myste till tio.
Gick hem till huset vid halv elva tiden. Var bara hem och bytte kläder ,
 sen gick jag hem till Karro och hämtade Douglas♥


Douglas i sin nya nalleoverall ♥



♥ Och en liten svans därbak ♥

Jag och S♥ gick runt och promenerade med honom i ca 1½ timme.
Vi var även till kyrkogården med Amanda en stund.
S♥ visade vart hans mamma låg begravd.
På hennes gravsten står det "Störst av allt är kärleken" . Det tycker jag var så fint !!!
Efter att vi promenerat lite med Douglas gick vi upp till S en stund.
Sen gick jag hem med Douglas till huset. Lagade lite mat och åt lite tsm med
Fille, Cissi, Lukke och Anton .Karro kom och hämtade Douglas vid halv fem tiden.
Då åkte jag hem till S igen. Vi gick till "Köket" för han ville äta lite mat.
Efter det gick vi upp till S igen.
Jag mådde så illa att jag var tvungen att gå in på toa och spy.
Det var inte kul , jag hatar att spy.
Men efter att jag spytt mådde jag lite bättre igen iaf.

Jag hade frågat S♥ tidigre under dagen om jag kunde
få bada hos honom någon gång, och det var förstås inga problem.
Så han hade gjort i ordning i badrummet med en massa
doftljus och han köpte badskum oxå.
Det var så gulligt av honom , så jag blev nästan tårögd när jag såg hur fint han hade
 gjort, för min skull. Så efter att vi kom från "Köket" , och jag mådde lite bättre
så tog jag mej ett bad. Det var så härligt !!! 
Låg där i badkaret och bara myste :)♥
Efter att jag hade badat färdigt , åkte jag upp och hämtade Bella & Flisan.
Sen blev det en kvällsfika hos S♥, med kaffe, kakor och glass.
Men jag åt inget , för jag mådde ju inte så bra. Så jag drack lite the´bara.
 När vi hade fikat , så skjutsade jag hem Bella och Flisan igen.
Sen tbx till S♥ en stund, men mådde inte alls bra så jag åkte hem vid halv tio tiden.

När jag kom hem gick jag och la mej på en gång,har sovit ganska bra i natt
men har fortfarande ont i magen och mår illa. Så jag har bara druckit thé idag.
Provade att äta lite nudlar förut , men kände bara hur det växte i munnen ,
så jag kunde inte äta det.  Var till ICA förut och köpte lite yougurt,
så ska prova äta det sen.
Ute är det ett riktigt ruskväder, det blåser och regnar....Brrr !!
Nu blir det att softa lite framför tv´n med en film :)♥

Ha en fortsatt fin måndag alla goa´

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar