Baby Hello Kitty

♥ En Underbar & Jättekul helg

Söndagskväll och jag sitter här framför datorn
och pustar ut , efter helgens bravader :)♥
Det har varit en helt fantastisk, underbar,
mysig och superkul helg ♥!!!

I fredags em lunchade jag med Cissi, Karro,Douglas,
Izza, Micke och Saga på Kina.
Vi åt förstås buffén och det var som alltid jättegott ♥!!
Men jag åt lite för mkt, så jag gick därifrån proppmätt.
På kvällen var jag barnvakt till lilla goá Saga♥.
Först var vi hemma i huset en stund, sen åkte vi upp till Bella och Flisan.
Där blev vi bjudna på Tacos , och det var så gott ♥!!!

 
Flisan


Saga

Barnen lekte en stund, och sen åkte jag och Saga hem till Izza & Micke´s lgh.
S♥ ringde mej strax efter fyra på em , och då var han hemma.
 Han kom upp en liten sväng till Bella medans vi var där,
och sen när Saga och jag kom hem till Izza & Micke´s lgh  
så kom S♥ oxå dit.
 Karro & Douglas tittade oxå förbi en stund.
Vi lekte med Saga och vid åtta tiden var hon jätte trött,
 så jag nattade henne , och hon somnade bums.

 

Jag och S♥ satt och kollade på tv, tills Izza & Micke kom hem vid halv tio tiden.
Då åkte vi hem till huset. Där satt Fille med några polare och
spelade Monopol och drack lite öl.
Jag & S♥ tog oss oxå ett par öl, och senare så blev det Chicago spelande.
Det var skoj ♥!! Vi gick inte och lade oss förren klockan sex på lördagsmorgonen :)
Sov ett par timmar, och gick upp vid halv nio tiden.
Skulle ha följt med Bella och Flisan till badhuset,
men hoppade det för kände mej inte så alert.
Jag, S♥ och Cissi satt ute på altanen några timmar på fm
och hade frågesport b.l.a , det var riktigt skoj :)
På em började jag fixa smörgåstårtorna, Cissi hjälpte mej
och även Josey kom hit och hjälpte till.
När smörgåstårtorna var färdiga ,
började vi göra oss iordning för Halloween partyt ♥!!!




















Vid sex tiden , när nästan alla gäster hade kommit satte vi oss och åt.
Senare blev det även lite dansande & allsång och det blev massor av skratt och prat.
En super trevlig och lyckad Halloween fest !!! :)♥
Tog massor med kort under kvällen.
Alla som var här tyckte att det var kul, och det var ju bra att alla var nöjda och glada.
Senare på kvällen tittade även S♥ lillebror Teddy förbi en stund,
och även S♥ dotter Lina med pojkvän.
Det blev ett gäng som gick ner till "Köket" på kvällen , men jag hängde inte på.
Gick och lade mej vid två tiden, och det gjorde S♥ oxå.
Fille och några till fortsatte partaja ett par timmar till.
I morse vaknade jag vid halv nio, men eftersom man ska ställa
om klockan till vintertid idag , så var ju klockan egentligen bara halv åtta.
Gick upp och tog mej lite kaffe, men sen kröp jag ner och myste med S♥
en stund till. Han somnade om , så vid tio gick jag upp och började städa undan lite,
sen tog jag mej en dusch och gjorde mej i ordning.
Karro kom förbi med Douglas, hon lämnade honom här några timmar
och kom och hämtade honom på kvällen igen.
Gjorde Lasange till middag , men tyckte inte själv att den blev så god.
Men S♥ och de andra i familjen gillade den iaf.
S♥ gick hem till sig för en stund sedan, i morgon åker han iväg på jobb igen.
Men han kommer troligtvis hem på fredag igen.
Nu ska jag ta och lägga mej och kolla lite på tv , innan det är dax att sova.
Känner mej lite trött på ögat måste jag erkänna ,
så det blir nog en tidig kväll för min del.

Ha en fortsatt fin söndags kväll allihopa !!


♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar