Baby Hello Kitty

♥ En fin måndag

Det har varit en fin dag idag, ganska lungt men har
hunnit med en hel del iaf.
I morse hjälpte Cissi mej att möblera om i
vardagsrummet , och det blev mkt bättre nu än tidigare
tycker jag. Bara lite trött på Lukkes dator , som MÅSTE stå
på vardagsrumsbordet...men , men man kan ju flytta på den
när han inte använder den !!!

Gick ner på stan på em och mötte Karro, Douglas och Josey.
Det blev en snabbfika på Café huset innan Karro skulle upp med
Douglas till BVC för att ta den första vaccinations sprutan.

Åkte upp till Bella en stund på em , och tog en fika ute i
solskenet. Det var jättemysigt !! :)♥
Flisan lekte med sin kompis Emelia, och dem busade runt
medan jag och Bella satt och njöt och mådde gott i solen.


Busungarna Emelia & Flisan ♥


I morgon ska Flisan vara hos mej en stund medan Bella och
hennes mamma städar och plockar ur i den gamla lgh.
Det ska bli kul , får se vad vi hittar på medan hon är här :) 


Hämtade upp S♥ efter att jag varit hos Bella idag, åkte förbi ICA
och handlade lite och sen hem till huset och lagade lite mat. 
Karro & Douglas var här när vi kom hem , och lille Doglas var
lite grinig efter att han hade tagit sprutan. Han kändes väldigt
varm på kvällen , så han hade säkert feber stackarn.
Jag och S♥ följde med Karro & Douglas hem vid halv åtta tiden,
så att dem slapp gå själv i mörkret. 
Sen gick jag och S♥ hem till honom,
kollade på tv och myste :)♥

På onsdag åker S♥ iväg och jobbar. Kommer att kännas
lite tomt när han åker, men han kommer snart hem igen
hoppas jag :)♥

Nu är jag hemma och det är snart läggdax för min del.
Ska bara ut och röka en sista cigg tänkte jag.
Jag och Bella har pratat om att vi ska sluta röka nu.
Det kanske blir lite lättare om vi slutar tsm.
Jag vet att många inte tror att jag KAN sluta röka,
men jag ska allt visa er ... haha :)



Karro var lite ledsen idag när hon var här,
men jag hoppas att hon snart mår bättre igen.
Det gör ont när barnen mår dåligt , men vi pratade om
det och det blev även lite skratt trots allt.
"Glad på utsidan , med som ett söndersmulat kex innombords"
Karro , jag finns alltid här ...det vet du !! LOVE U ♥

Natti natti allesammans , och Sussa så gott !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar