Baby Hello Kitty

♥ Vill ha lördag nu...

Åhhh vad jag ser fram emot vårat
Halloween party på lördag :)♥
Det ska bli så kul , hoppas att det blir lyckat !!
Har handlat allt det sista till partyt idag ,
så nu är det bara att köra på lördag !!!!
Nu ikväll har Micke & Izza varit här och hjälp till
att dekorera med spindelnät på nedervåningen.
Det blev super coolt !!!!
Cissi var till Karlstad med Johanna på em , så hon
köpte lite ballonger och annat som vi behövde :)


Douglas provade Mormor´s kanin öron idag när han var här,
titta så söööööt !!! ♥
♥ Hunny Bunny Dogge ♥

S♥ åkte iväg på jobb idag, var hos honom i morse
och åt frukost. Det var mysigt ♥!!
Han kommer hem på fredag, för Mats ska ju jobba
på "Köket" i helgen...och S♥ vill ju förstås inte missa
Halloween partyt heller ... hahahaha ;)
Han ringde för en stund sedan, och berättade att
dem hade bänkat sig i husvagnen.
Han ville ju förstås säga godnatt oxå ,
han är för go´, min älskade pojkvän ♥



Jag, Josey, Karro, Douglas, Cissi, Izza & Micke
var till Caféhuset och fikade på em.
Efter vi hade fikat drog vi hem till huset allihopa.
Josy lagade " Falsk Fläskfilé med klyftpotatis",
och det var verkligen jätte gott ♥ !!!

Josey & Karro var på fotbollsträning på kvällen,
så Douglas stannade här hos mormor medan
 hans mamma var och tränade.
Mormor´s lille älskling ♥


Josey tog ett jättefint kort på lille Douglas♥
med sin nya kamera idag.
Så jag kopierade det av henne,
måste ju bara visa det här på min blogg !!!


Ett underbart foto, på en underbar liten kille ♥

Ha en fortsatt mysig och fin kväll allihopa !!

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar