Baby Hello Kitty

♥ Det är FREDAG !!

JAAAAA, det är FREDAAAAG !!!! ♥
Härligt , idag kommer det bli en toppen dag ,
det känner jag på mej !!!
S♥ kommer ju hem i em, han har ju inte varit borta
många dagar, men trots det så saknar jag honom redan.
Självklart blir det fredagsmys med pojkvännen senare :)♥

I kväll ska jag vara barnvakt till lilla Saga, för Izza & Micke ska på bio :)♥
Det ska bli kul , Saga är ju en sådan go´och underbar liten tjej.
Det är alltid lika roligt att vara barnvakt till henne,
hon är så söt ♥ !!!
 
Nu under dagen tänkte jag städa lite här hemma,
dra ett varv med snabeldraken och små plocka lite som vanligt.
Halloween dekoreringen är så gott som färdig nu,
smörgåstårtan och bålen fixar jag i morgon under dagen
innan alla gäster kommer. Sen är det bara
 att partaja loss !!! Det ska bli så kul !!! :)♥

Men nu är det dax att ta vara på denna härliga FREDAG, 
med ett leende på läpparna och ett glädjerus i kroppen :)♥
NU KÖÖÖÖÖÖR VI FREDAG !!!

Önskar alla en fantastisk dag,
med massor av mys tsm med nära & kära ♥
Ta vara på dagen
och var rädd om dem ni älskar !!




♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar