Baby Hello Kitty

♥ Ännu en vanlig morgon

En vanlig morgon , med bråk och gnäll för att försöka få
iväg min lille prins till skolan. Detta tar snart knäcken på mej
känner jag. Jag orkar snart inte mera !!!!
Jag vet inte vad jag ska göra längre ......

Ute spöregnar det , och just för tillfället känns mitt liv
bara så trist, tråkigt och meningslöst !!!
Vill inte ha det så här , måste ta tag i mitt liv och göra
ngt vettigt. Vill ha ett jobb, flytta härifrån och vara glad och
lycklig. Jag vill åka utomlands , till solen och värmen.
Det finns så mkt som jag vill, men nu känns det som att jag bara står
och stampar på ett och samma ställe. Kommer ingen vart !!!
Jag vill inte känna mej så här "down" , jag vill vara glad.
Jag vill ge massor av glädje och kärlek till alla i mitt liv

Men det är inte alltid lätt, när livet känns svårt.
Det är bara att ta nya tag , jag klarar det här.
Jag SKA klara det här !!!
Livet är för kort för att gå runt och bara tycka att allt
är negativt, jag ska försöka tänka possitivt.
Det ordnar sig någongång , det gör det alltid !!
På ett eller annat sätt så ordnar det sig alltid till slut.

Nu ska jag börja med att ta tag i den här dagen,
det är torsdag och i morgon
är det ju fredag igen ....yipieee  !!! :)♥
Jag och Cissi ska till Josey vid 11 tiden , hon ska bjuda på mat
innan hon ska till jobbet. Karro, Douglas och Izza ska oxå dit !!
Jag har sagt det förut , men säger det igen ...jag är så lycklig att
jag har mina barn med pojk- och flickvänner, mitt underbara barnbarn ,
mina vänner och S* i mitt liv.
Ni betyder allt för mej, och jag vet inte hur jag skulle kunna
klara mej utan er. Ni är ljusen i mitt liv !!!
♥ JAG ÄLSKAR ER alla ♥
Tack för att ni finns !!!!



Ha´en fantastisk torsdag.
CARPE DIEM

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar