Baby Hello Kitty

♥ Har varit barnvakt idag

 Flisan har varit här hos mej idag,
och det gick jättebra och vi hade det jätte kul :)♥
Hon är ju så go´och snäll lilla Flisan !!

 

Vi har suttit vid datorn och spelat spel ,
varit ner på stan och fikat med Karro och Douglas, 
och vi har lekt med Flisan´s Hello Kitty dockhus.
Innan jag skjutsade hem Flisan nu i kväll så mumsade vi 
i oss pepparkakor och Hello Kitty glass :)♥


Nu sitter jag och väntar på att S♥ ska komma förbi,
han var här och hämtade bilen förut och skulle åka iväg
och göra några ärenden, sen skulle han komma tbx.
Han ringde för en stund sen, och skulle bara upp till Mats 
en sväng oxå innan han kommer. 
Han frågade om jag hade lust att äta lite mat på
Kina sen , och det är ju självklart att jag vill det :)♥
Mumsfillibabba !!! ♥


Ha en fortsatt fin och mysig kväll alla godingar !!


♥ Kärlek till alla ♥


 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar