Baby Hello Kitty

♥ ZZZzzzz..

Dagen har varit fin och mysig ♥!!
Tog en promenad i solskenet upp till gymnasiet,
det var härligt !!



Utvecklingssamtalet med Izza gick bara bra,
efter det gick jag och tog mig en kaffe på Caféhuset. 
Sen gick jag och solade en stund:)♥

Mötte Karro & Douglas på stan vid halv tolv,
efter att vi varit till Filipstads Bostäder gick vi
till Folkets Hus och bokade lokal till dopet.
Sen hem till huset. Izza & Micke var i huset när
vi kom hem. Fikade lite och satt och pratade.
Sen gick vi hem till Izza & Micke. Dem bjöd på mat.
Mexicana gryta med ris ....Gott Gott !! :)♥


Nu ikväll har jag bara softat framför datorn.
Har inte orkat göra så mkt annat.
Jag har varit så TRÖTTER i em /kväll,
ont i huvudet och hängig .....så nu ska jag SOVA . 
GODNATT SÖTNOSAR !!!



♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar